Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-21, 19:13
  #349
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valle75
umgåtts med henne litegrann, snål som satan , bisexuell, känner dessutom ingen som är så in i helvete ego och egenfixerad och vill bara prata om sig själv, skrattar högt o ljudligt åt sina egna skämt när ingen annan gör det--vidrig

Varför skar det sig mellan henne och Roger Nordin?
Citera
2023-12-18, 13:09
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boll321
Tydligt att hon inte verkar bryr sig om samhällsproblemen hon har väl röstat för den här utvecklingen och hon vill nog ha in mer folk i landet.
hon har berättat i gåtor för mig att hon är miljöpartist.
Citera
2023-12-18, 13:13
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Varför skar det sig mellan henne och Roger Nordin?
vet inte faktiskt men kan tänka mig att hon blir påfrestande i längden , ingen jag känner i umgängeskretsen gillar henne speciellt, tycker hon är rätt påfrestande och undviker i det längsta att bjuda henne på middag eller fest tex. edit jag känner henne väl sedan skoltiden.
__________________
Senast redigerad av chunky000 2023-12-18 kl. 13:29.
Citera
2023-12-18, 13:50
  #352
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
vet inte faktiskt men kan tänka mig att hon blir påfrestande i längden , ingen jag känner i umgängeskretsen gillar henne speciellt, tycker hon är rätt påfrestande och undviker i det längsta att bjuda henne på middag eller fest tex. edit jag känner henne väl sedan skoltiden.
Om ni såg henne i jepery så behövs ingen mer kommentar
Citera
2023-12-18, 16:12
  #353
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Om ni såg henne i jepery så behövs ingen mer kommentar
Vet att många på SR vill bli av med henne men går inte och klistrar sig fast, i privatlivet har hon som någon skrev i tråden hybris och skrikig --skränig! Otäck när jag tänker på det.
__________________
Senast redigerad av chunky000 2023-12-18 kl. 16:15.
Citera
2023-12-18, 17:53
  #354
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
vet inte faktiskt men kan tänka mig att hon blir påfrestande i längden , ingen jag känner i umgängeskretsen gillar henne speciellt, tycker hon är rätt påfrestande och undviker i det längsta att bjuda henne på middag eller fest tex. edit jag känner henne väl sedan skoltiden.

Tycker hon verkar trevlig när man lyssnar på hon. Hon och Roger höll ju ändå ihop i typ 10 år, men det verkade som att något skar sig efter att dom flyttade hela morgonshowen till NJR och sedan ångrade sig Roger efter något år och började på RIX igen...
Citera
2023-12-29, 21:19
  #355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Tycker hon verkar trevlig när man lyssnar på hon. Hon och Roger höll ju ändå ihop i typ 10 år, men det verkade som att något skar sig efter att dom flyttade hela morgonshowen till NJR och sedan ångrade sig Roger efter något år och började på RIX igen...
hon har ju talet , men är skitjobbig , tror någon här i tråden beskrev henne rätt bra
Citera
2024-03-14, 17:42
  #356
Medlem
Satt och småfnissade i dagens sändning P4 Extra. Snacket om att vissa hundar kan krigsplaceras det snackades storlek på hundar men vad skönt då gäller det inte mig fniss fniss
Citera
2024-03-23, 19:37
  #357
Medlem
Crapmagics avatar
Nu har den svaga kvinnan hoppat på trenden att skaffa clownögonbryn
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback