2014-05-20, 19:52
Medlem
HEj jag har små vita prickar under ögonen och jag undrar hur jag kan bli av med dom, jag har sökt på google och då skriver folk att det antagligen är milier om man har vita prickar under ögonen men när jag tittar på google bilder och söker milier så är det bilder med ett fåtal vita prickar runt ögonen som är mycket större än mina...
Mina prickar sitter tätt ihop under mina ögon men de är inte "hårda" som vissa säger.
Har försökt sticka hål på mina för att klämma ut det som är under prickarna men de är för små och mjuka så det går inte. vet någon vad det är jag har och hur jag blir av med dom?
Citera
2014-05-20, 22:40
Medlem
FETochFULs avatar
har likadana fast precis under de nedre ögonfransarna 1-2st bara. Försökt med nål också men de sitter kvar där ändå. Vill också veta.
Citera
2014-05-20, 23:09
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
En bild vore ju bra, men det låter som milier. Milier är små cystor.
Att klämma på dom fungerar inte, det kan bara göra dom mer synliga. Gå till en hudterapeut, så fixar hon dom.

Vissa säger att dom är smittsamma och breder ut sig om man håller på och pillar på dom. Hade en kompis som gjorde det, och hon hade massor. Men andra säger att dom inte är smittsamma. Vet inte vad jag ska tro om det.
Citera
2014-05-21, 00:50
Medlem
jag brukar ha det också men när jag badar i grönt hav fullt med salt så försvinner dessa vita prickar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in