Citat:
Pundare är egentligen en benämning på de som missbrukar CS-droger (mdma / amfetamin). Om du inte tycker om det så är det nog inte för dig, eventuellt ta benso under cannabisruset för att må bättre. Hört att benso och CS droger inte är så bra att blanda för hjärtat.
Provat opiater, kanske din grej? Fast det bör man hålla sig undan för dock (även benso). Du känner helt enkelt fel folk med eventuellt beroende, som nog inte mår så bra. Dina generaliseringar håller inte s.a.s.
Provat opiater, kanske din grej? Fast det bör man hålla sig undan för dock (även benso). Du känner helt enkelt fel folk med eventuellt beroende, som nog inte mår så bra. Dina generaliseringar håller inte s.a.s.
Jo jag vet, men ordet har ju utvecklats och man kan använda det lite hur som helst, det du säger att "pundigt" bara kan betyda cs-missbruk håller inte heller..
Vissa saker är bara pundiga tycker jag, och speciellt i mina kretsar är benzo pundigt, ser inte alls ner på dem dock, var inte det jag menar med pundigt, jag vill bara inte beblanda mig med det det är väl inte så svårt att förstå att man inte vill beblanda sig med benzo?
Jag vill inte börja käka benzo för att kunna njuta fullt ut av droger, många klarar ju det galant utan och det är det jag vill lära mig! Absolut inget fel att käka benzo i detta syfte, men eftersom de flesta inte behöver göra det så är det väl inte så konstigt att jag också vill klara mig utan?
Nej vill inte börja med opiater, av anledningen att jag förmodligen kommer tycka att det är för bra. Har läst för många historier om folk som börjar tycka allt annat i livet inte har så stor betydelse efter att de börjat med opiater. Risken att bli torsk bara av att bruka ibland är vad jag förstått överlägset högst vid just opiater. Men jag kan inte förneka att jag är väldigt nyfiken på dessa!
Visst går opiater att bruka rekreationellt ibland också, men jag tror jag inte ens vill testa innan jag är pensionär eller nåt, trivs väldigt bra med dessa droger redan och vill bara kunna njuta fullt ut av dem!