• 2
  • 3
2014-05-22, 19:41
Medlem
Opiater, bensodiazepiner, GHB, pregabalin och liknande substanser skulle du kunna använda. Jag är dock inte säker på huruvida tramadol är bra eller inte med tanke på att den även är serotonerg. En magkänsla säger att det skulle kunna påverka HPPD, men jag är inte säker.

Substanser som ketamin kanske också kan fungera utan att påverka HPPD. Jag låter det vara osagt.
Citera
2014-05-23, 13:19
Medlem
6buzz9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesper2013
Jag vill ha seriösa svar tack... allting har börjat kännas jävla tråkigt på sista tiden så det skulle va skönt o ta något nån helg sådär

Hoppas du tänker igenom ditt val, det finns bättre sätt att förgylla tillvaron på än att ta droger.
Citera
2014-05-23, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6buzz9
Hoppas du tänker igenom ditt val, det finns bättre sätt att förgylla tillvaron på än att ta droger.

+1 på den. Har man en beroendepersonlighet, som är väldigt stark, jag som själv har, så kan droger leda rakt ned i helvete..
Citera
2014-05-24, 12:54
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure-2
+1 på den. Har man en beroendepersonlighet, som är väldigt stark, jag som själv har, så kan droger leda rakt ned i helvete..

Samma här men ja tar det enbart i medicinskt syfte nu för tiden orkar inte hålla på och gå runt bäng hela tiden.Bättre äta små doser så du kan klara av att leva relativt normalt än att missbruka
Citera
2014-05-24, 13:00
Medlem
FashionMonsters avatar
Energidryck, två styck och snus!
Überspeedad musik på dä så läre re pirra lite i bollen iaf
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto