2014-06-03, 23:36
Medlem
Har just nu detta hemma.
-Fluoxetin (tas varje dag)
-Theralen och Atarax (Tog senaste igårkväll)
-Propavan (någon vecka sedan)

-Alkohol

Något som är gosigt att ta eller något som absolut inte kommer va så gosigt?
Något speciellt jag ska tänka på isåfall?
Citera
2014-06-03, 23:43
Medlem
crillecrilles avatar
Theralen, Attarax och Propavan är i stort sett samma skit. Skulle tro att det enda som händer om du tar nån ml Theralen och nån Propavan tillsammans med alkohol är att du somnar. Det finns inget roligt överhuvudtaget med de medicinerna.
Citera
2014-06-03, 23:50
Medlem
Trött lär du bli iaf
Citera
2014-06-03, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Theralen, Attarax och Propavan är i stort sett samma skit. Skulle tro att det enda som händer om du tar nån ml Theralen och nån Propavan tillsammans med alkohol är att du somnar. Det finns inget roligt överhuvudtaget med de medicinerna.

All right, då skippar jag dem då och kör bara på alkoholen.
Citera
2014-06-03, 23:55
Medlem
Skit i det. Propavan + alkohol har bara givit mig myrkrypningar och trötthet. Avstå.
Citera
2014-06-04, 00:17
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superhemlizzz
Skit i det. Propavan + alkohol har bara givit mig myrkrypningar och trötthet. Avstå.
Myrkrypningar kan enkelt avhjälpas genom att krossa pillret innan intag. Tröttheten har du rätt i
Citera
2014-06-04, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Myrkrypningar kan enkelt avhjälpas genom att krossa pillret innan intag. Tröttheten har du rätt i

Tack för den, sådär ett par kvällar för sent. Fy fan vad obehagligt det var. Lyd crillecrilles råd allihopa!
Citera
2014-06-04, 00:42
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superhemlizzz
Tack för den, sådär ett par kvällar för sent. Fy fan vad obehagligt det var. Lyd crillecrilles råd allihopa!
Beklagar det, krypningarna kan vara riktigt jävliga. Men det är inte mitt råd utan snarare läkarnas. Det är ett mycket välkänt problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in