Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-04, 21:14
Medlem
vickessons avatar
Jag undrar om det är åldersgräns på inbyte på Gamestop. Det står att fotoleg. behövs. Funkar ett pass i så fall. Tack för svar
2014-06-04, 21:15
Medlem
vickessons avatar
Åldern stod inte på deras sida
2014-06-04, 21:21
Medlem
Nyanpasus avatar
Pass funkar.

Minns att om man var under 18 så får man ett presentkort. Annars kontanter.

Förutom det så är det åldersgräns på Flashback också.
2014-06-04, 21:22
Medlem
Elementarts avatar
Ett pass funkar säkert bra. Om de inte har någon åldersgräns så kanske de inte har någon? Men annars så skulle jag tippa på att man måste vara minst 16 år för att få byta in ett spel.
2014-06-04, 21:23
Medlem
vickessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyanpasu
Pass funkar.

Minns att om man var under 18 så får man ett presentkort. Annars kontanter.

Förutom det så är det åldersgräns på Flashback också.

Jo men jag fyller 18 senare i år... Men i sådana affärer är di ju så noga att en ska ha fyllt. Samma med bilkörkort och liknande...
2014-06-04, 22:09
Medlem
Var god vänta...

OnT: Inte ens värt att byta in spel där, sälj dem på blocket eller tradera istället.
2014-06-05, 03:51
Medlem
Byt inte in dina spel på Gamestop. Du får så löjligt lite för dem så man tar sig för pannan. Sälj dina spel privat på blocket eller tradera, och köp spelen online också för den delen. Såvida du inte har mer pengar än du kan göra av med förstås, då kan du ju göda Game stop för skojs skull. :-)
2018-05-08, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blodpixel
Byt inte in dina spel på Gamestop. Du får så löjligt lite för dem så man tar sig för pannan. Sälj dina spel privat på blocket eller tradera, och köp spelen online också för den delen. Såvida du inte har mer pengar än du kan göra av med förstås, då kan du ju göda Game stop för skojs skull. :-)

Word. Akta er för Gamestop - det är dom snålaste ockrarna alltså. Fick 50 SEK för 4 rena, fräscha spel utan en repa på skivorna. Sedan säljer dom spelen för 20 gånger så mycket. Jag trodde ärligt talat personalen skämtade...
2018-05-08, 20:03
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vickesson
Jo men jag fyller 18 senare i år... Men i sådana affärer är di ju så noga att en ska ha fyllt. Samma med bilkörkort och liknande...
Hahaha. Nu blir du bannad.
2018-05-08, 20:45
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Hahaha. Nu blir du bannad.

Du såg att det inlägget var från 2014?
2018-05-08, 21:27
Moderator
memymos avatar
Vi fortsätter i denna tråden istället.

(FB) Varför är Gamestop och GAME så dyra i Sverige?

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in