2019-01-22, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herik
Nja har han den form av autism som förr benämndes Asperger så har troligtvis högre IQ
än snittet ! Han klipper ihop korta monologer till ett långt avsnitt och kan därigenom tänka igenom varje monolog utan att behöva ta hänsyn till andras åsikter
ja precis de kallas högfungerande autism nuförtiden. i alla fall tycker jag att det var dumt att försvara sig så mycket istället för att han erkänna sitt misstag. att säga "äldre kvinnor får prolapse om dom trycker för hårt" när de sitter en 70 årig dam jämte honom. så otroligt pinsamt... tillförde inget. kanske han inte borde delta i denna typ av live shower?
Citera
2019-01-22, 15:42
Medlem
heriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
ja precis de kallas högfungerande autism nuförtiden. i alla fall tycker jag att det var dumt att försvara sig så mycket istället för att han erkänna sitt misstag. att säga "äldre kvinnor får prolapse om dom trycker för hårt" när de sitter en 70 årig dam jämte honom. så otroligt pinsamt... tillförde inget. kanske han inte borde delta i denna typ av live shower?
Precis han har ingen social kompetens
Citera
2019-01-22, 19:19
Avstängd
AB kommenterar sin medverkande på scen med Gudrun. Han säger att han är en invandrad flykting från Bosnien. Han pratar bosniska. Varför kan han då aldrig prata med sina landsmän på sitt modersmål om att de INTE ska smuggla hit vapen till förorten. Kan han prata om svenskar, afrikaner och araber så kan han väl prata om bosnierna som smugglar hit vapen.
Sen är han ju ganska känslig och slår ifrån sig kritik hela tiden.
Citera
2019-01-22, 20:17
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CWG
Herrejävlar vilket magplask. AB framstår som en politisk cockblocker. Typ som den där barndomsvännen man har men aldrig vill bjuda på fest eftersom han inte kan bete sig som folk.

Jag blev otroligt besviken. Tappade allt förtroende för den här snubben efter det där framträdandet. Tänkte att det skulle bli en intressant debatt med välformulerade EABT-lines likt det som han säger i sina videos. Han kunde ju förberett och tränat in några punchlines och meningar för det fanns inget givet samtalsämne utan ordet var ju mer eller mindre fritt. Kändes som att han trodde det räckte med att åka dit och öppna munnen. Alla kan göra sina misstag men i det här fallet hade det varit otroligt mycket bättre om han inte sagt något alls.
Citera
2019-03-08, 23:10
Nu vet vi att han är en bosnisk turk-jude i alla fall. Hur många nassar var det som unsubscribade när de såg denna video:

https://www.youtube.com/watch?v=dOIsdQUW8_s

Själv älskar jag denna episka autists content på Youtube och skiter fullständigt i hans privatliv. Varför existerar ens denna tråd?
Citera
2019-04-20, 01:09
Medlem
Är 99% säker på att han bor i en stad vid namn Tranås
Citera
2019-04-20, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totuma
Är 99% säker på att han bor i en stad vid namn Tranås

Hans namn är nämnt här i tråden någonstans.
Citera
2019-04-24, 21:19
Medlem
Vedklyvens avatar
Blatten säger brutalt sanningar om hyckleriet o förljugenheten i PK-Sverige. Sanningen är illa tåld som bekant. Bland annat därför som han förtals här i tråden. Framträdandet i Malmö var bland det roligaste jag sett på YouTube. 200 tusen visningar sist jag tittade. Blatten har 220 tusen prenumeranter.

Men jag undrar varför han uteblivit från Navid Modiris livesändningar "Hur kan vi" både i Stockholm och nu senast 23 April i Göteborg. Har någon maktorganisation stoppat honom eller har han drabbats av något annat?
Citera
2019-04-26, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Blatten säger brutalt sanningar om hyckleriet o förljugenheten i PK-Sverige. Sanningen är illa tåld som bekant. Bland annat därför som han förtals här i tråden. Framträdandet i Malmö var bland det roligaste jag sett på YouTube. 200 tusen visningar sist jag tittade. Blatten har 220 tusen prenumeranter.

Men jag undrar varför han uteblivit från Navid Modiris livesändningar "Hur kan vi" både i Stockholm och nu senast 23 April i Göteborg. Har någon maktorganisation stoppat honom eller har han drabbats av något annat?

Hans första framträdande i det formatet var ju inte någon höjdare. Men jag tycker det är orättvist att döma ut EABT helt och hållet för en misslyckad insats, jag tolkar det som att han var ovan vid live-formatet och var nervös. Han försökte vara lite fräck för att lätta på stämningen men timingen och framförandet var fel så det blev bara tryhard, typ som när man gör ett riktigt uselt raggningsförsök på en tjej på krogen och säger något riktigt jävla lame.
Citera
2019-05-02, 20:54
Medlem
Vedklyvens avatar
Arga Blatten har inte publicerat något på YouTube på en månad. Han var inte med på Navid Modiris live-sändningar varken från Stockholm eller Göteborg. Hade lämnat återbud av personliga orsaker.

Någon som vet vad som hänt Blatten?
Citera
2019-05-02, 21:04
Medlem
Jag saknar honom också! hans youtubeprogram gillade jag och vill fortsätta gilla, please, come back.
Citera
2019-05-12, 06:47
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Arga Blatten har inte publicerat något på YouTube på en månad. Han var inte med på Navid Modiris live-sändningar varken från Stockholm eller Göteborg. Hade lämnat återbud av personliga orsaker.

Någon som vet vad som hänt Blatten?

Han är betydligt mer aktiv på fejjan, det har han alltid varit.

Det är även där du finner vad han tycker utanför potentiella manus

https://www.facebook.com/pg/argblatt...=page_internal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in