2014-08-24, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mvix
För att svenskar är rasister..? Eller hur menar du?
Och vad är en "sduare"? En som röstar på SD? Om så är fallet har du ju inte förstått alls vad han snackar om. Men det kanske inte var en SD-röstare du menade.

Rasist? Nej såklart ni inte är det. Blev bara förvånad hur invandringskritiska kunde gilla en blatte. Kollade på videon och vart fasen är Rinkebysvenskan?

Och sen när han sa nigger förstod jag varför. Nej ni är inte rasister.
Citera
2014-09-08, 14:59
Medlem
Kristofer.s avatar
Såg denna videon nyss, aldrig hört talas om snubben innan, men jag blev aldeles varm och glad över hans synpunkter angående invandrarna och invandringen, allt han säger håller jag med om och har upplevt det mesta han tar upp.

Sprider denna på facebook, dock får man självklart 0 "likes" och 0 "kommentarer" fega jävla idioter som inte vågar yttra sig pga av att dom vet att han har rätt, skrev tom att folk skulle ge sina åsikter, men noll respons. Säger det mesta om svenskarnas feghet
Citera
2014-09-08, 15:08
Medlem
Abattoirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Såg denna videon nyss, aldrig hört talas om snubben innan, men jag blev aldeles varm och glad över hans synpunkter angående invandrarna och invandringen, allt han säger håller jag med om och har upplevt det mesta han tar upp.

Sprider denna på facebook, dock får man självklart 0 "likes" och 0 "kommentarer" fega jävla idioter som inte vågar yttra sig pga av att dom vet att han har rätt, skrev tom att folk skulle ge sina åsikter, men noll respons. Säger det mesta om svenskarnas feghet

Ja. Vi är väldigt konfliktskygga. Men, den skyggheten varar bara tills bägaren rinner över och det är den på g att göra.
Citera
2014-09-08, 15:44
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abattoir
Ja. Vi är väldigt konfliktskygga. Men, den skyggheten varar bara tills bägaren rinner över och det är den på g att göra.

Det har den redan gjort, men folk är paralyserade och rädda för att säga emot, man förlora respekt till arbetskamrater, får snea blickar eller rent utav bli mobbad av facket, ett år sa min mamma till mig att dom skulle slänga ut mig ur hushållet om jag röstade på SD. utan att ens läst deras partiprogram, enbart dom snevridna texterna om sd ifrån aftonblaskan som skrek ut att dom var rasister, folk tänker inte, folk orkar inte, folk följer strömmen och tror på allt som står i media är sant, vilket till slut blir folks verklighet, "det stog ju i tidningen skulle dom ljuga menar du?" ..... att svenskar inte ens förstår att all media har en agenda är skrämmande.

Tack och lov för internet, fler och fler lär sig mer om andra människor, religioner, olika slags folk och vad EGENTLIGEN, SD menar och får höra på med sina uttalanden utan att halva texten/ljudet klipps bort.
Senast redigerad av Kristofer. 2014-09-08 kl. 15:46.
Citera
2014-09-08, 18:31
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:

Kan bara instämma, jag blir mörkrädd hur jävla ställt det är med svenskarna, VAD är det som har hänt med att våga stå för sina åsikter - för jag tror det är bra många som håller med i mångt och mycket av SD's politik och överväger rösta på SD men inte alls kan prata om det eller ens erkänna det utan säger att de röstar på annat parti.

Men, sen har vi dessa fega jävlar som skulle vilja rösta på SD också men inte vågar....
Hur som helst satte grabben huvudet på spiken med denna video och jag bara hoppas den sprider sig lika snabbt som salabranden i somras..
Citera
2014-09-08, 19:11
Bannlyst
En intressant observation är att ingen här har nämnt det faktum att detta är en arbetslös knarkare som parasiterar på samhället. Hade hans agenda inte varit likadan som er så hade ni så klart nämnt det konstant, "men vad fan gör han då? Bor hos föräldrarna, röker hasch och kammar hem socialbidrag medan han skiter ut videos på YouTube!", "Klart han har tid att göra massa videos när han bara sitter hemma och bidraget trillar in den 25te!"

Vad tycker ni själva att han ska göra för att förändra sin situation? Eller är det okej för honom att under sina 20+ år i Sverige misslyckas med att bygga upp ett värdigt liv där han försörjer sig själv och inte lever på oss andra så länge hans åsikter stämmer överens med era? Om han hade gjort en 180 och börjat kritisera SD, hade ni då tagit upp hans tillvaro och använt den emot honom?

Det finns hyckleri här. På I&I kritiseras konstant invandrare som suger ut staten på pengar, men tydligen så är allt man behöver göra för att godkännas av I&Iarna att tycka som de gör, sedan kan man fortsätta suga ut dem på pengar hur länge man vill, bara man säger rätt saker.

Tror ni att denna killen kanske utför ett experiment? Han kanske sitter och skrattar åt er just nu; han är vad ni egentligen föraktar med invandring men samtidigt gillar ni honom för att han säger rätt saker.
Citera
2014-09-08, 20:20
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
En intressant observation är att ingen här har nämnt det faktum att detta är en arbetslös knarkare som parasiterar på samhället. Hade hans agenda inte varit likadan som er så hade ni så klart nämnt det konstant, "men vad fan gör han då? Bor hos föräldrarna, röker hasch och kammar hem socialbidrag medan han skiter ut videos på YouTube!", "Klart han har tid att göra massa videos när han bara sitter hemma och bidraget trillar in den 25te!"

Vad tycker ni själva att han ska göra för att förändra sin situation? Eller är det okej för honom att under sina 20+ år i Sverige misslyckas med att bygga upp ett värdigt liv där han försörjer sig själv och inte lever på oss andra så länge hans åsikter stämmer överens med era? Om han hade gjort en 180 och börjat kritisera SD, hade ni då tagit upp hans tillvaro och använt den emot honom?

Det finns hyckleri här. På I&I kritiseras konstant invandrare som suger ut staten på pengar, men tydligen så är allt man behöver göra för att godkännas av I&Iarna att tycka som de gör, sedan kan man fortsätta suga ut dem på pengar hur länge man vill, bara man säger rätt saker.

Tror ni att denna killen kanske utför ett experiment? Han kanske sitter och skrattar åt er just nu; han är vad ni egentligen föraktar med invandring men samtidigt gillar ni honom för att han säger rätt saker.

Och du tror han är ensam om att vara 20 och bo kvar hos päronen? skiter i om han röker hash eller petar i näsan, hans argument som stämde in perfekt och allt han sa var spot on, kunde inte bry mig mindre om vadfan han gör på sin fritid, alla är vi olika, blattar som Svenskar, men alltid ska det klagas på denna delen av forumet, vilken sida man än står på så är det alltid någon besserwisser som ska komma och påpeka att hej och hå ni hatar blattar men nu hyllar ni, seriöst, tagga ner, det är en video vi pratar om.
Citera
2014-09-08, 20:27
Bannlyst
Citat:
Och du tror han är ensam om att vara 20 och bo kvar hos päronen? skiter i om han röker hash eller petar i näsan, hans argument som stämde in perfekt och allt han sa var spot on, kunde inte bry mig mindre om vadfan han gör på sin fritid, alla är vi olika, blattar som Svenskar, men alltid ska det klagas på denna delen av forumet, vilken sida man än står på så är det alltid någon besserwisser som ska komma och påpeka att hej och hå ni hatar blattar men nu hyllar ni, seriöst, tagga ner, det är en video vi pratar om.

Men han är inte 20, utan 26+.

Om du ska vifta bort det jag skrev med den sörja som ditt inlägg är så bör du inte skriva något alls utan låta andra ge mig ordentliga svar istället.

Dina 6 rader är onödiga. Hade det rört sig om en person som säger att SD har fel, att det inte går att hjälpa folk på plats lika bra som att hjälpa dem i Sverige, så hade hans arbetslöshet och tragiska tillvaro tagits upp många gånger.

Nu är det som så att folk - som är extremt kritiska till invandrare - skiter i allt de hatar med dagens invandring (dvs att dra hit massa människor och kasta bidragspengar på dem) bara för att personen i fråga tycker som dem gör.
Citera
2014-09-08, 22:09
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Nu är det som så att folk - som är extremt kritiska till invandrare - skiter i allt de hatar med dagens invandring (dvs att dra hit massa människor och kasta bidragspengar på dem) bara för att personen i fråga tycker som dem gör.

Ja, exakt så är det i detta fallet smartskaft, skönt att du förtydligade det, dagens geni, tur att vi har dig här.
Allt som han säger kunde vilken Svensk som helst sagt, och fått credd för det, skillnaden är att Svensken fått otaliga hot och vart nasse-stämplad för några år framöver. Att folk nu som du tydligen är så säker på att det böjs på sina principer enbart för att en gångs skull en alien säger det som ingen annan vågar säga gör väl för fan inget, eller är man rasförädare då menar du? skit ner dig.
videon borde spridas mycket mycket mer.
Citera
2014-09-08, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ja, exakt så är det i detta fallet smartskaft, skönt att du förtydligade det, dagens geni, tur att vi har dig här.
Allt som han säger kunde vilken Svensk som helst sagt, och fått credd för det, skillnaden är att Svensken fått otaliga hot och vart nasse-stämplad för några år framöver. Att folk nu som du tydligen är så säker på att det böjs på sina principer enbart för att en gångs skull en alien säger det som ingen annan vågar säga gör väl för fan inget, eller är man rasförädare då menar du? skit ner dig.
videon borde spridas mycket mycket mer.

Att det inte gör något för dig visar att du saknar principer och att du inte har något emot hyckleri. Det du säger är:

Jag tycker inte om/hatar invandrare som kommer till Sverige och kramar bidrag. Så länge de inte tycker som jag gör politiskt. Då är det okej att de kommer hit och suger ut landet, bara de tycker som jag gör.
Citera
2014-09-09, 07:21
Medlem
bugulus avatar
Citat:

Han får göra som alla andra lata ungdomar där ute. Klippa sig, skaffa en utbildning och börja jobba.
Jag ogillar invandrare som lever på bidrag och jag ogillar svenskar som bidrag. Bara för att ens föräldrar har jobbat här i landet betyder det inte att barnet har rätt att leva på bidrag som vissa stollar här tror.

Tycker att svenskar som inte har jobb är snäppet värre än invandrare som inte har jobb. Vi har gratis skolgång här i Sverige och det finns knappast någon ursäkt att inte ha gått klart åtminstone gymnasiet. Unga svenskars förutsättningar att få jobb är klart större än en invandrare som inte har någon skolgång i bagaget.

Däremot tycker jag inte att man ska försvåra ungdomars chanser till jobb genom att fortsätta ta in invandrare som leder till ren nettoförlust för oss.
Citera
2014-09-15, 22:24
Medlem
Likbleks avatar
Kändes inte riktigt berättigat med en ny tråd bara för en ny video, men jag tycker verkligen att han träffar rätt angående varför folk röstar på SD i sitt senaste klipp.

https://www.youtube.com/watch?v=EtvB...kz7muZg2C_J-XQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in