Citat:
Ursprungligen postat av
Liketed
Är det bara jag som ogillar honom?
Han resonerar inte direkt, bara agerar frustrerat och spelar på känslor. Inte bättre än diverse vänsteraktivister i mina ögon.
Du är inte ensam.
Han är en opportunist och och inget annat. Snyltar bidrag samtidigt som han tjänar runt 20-25k på sina videos per månad.
Kan dessutom garantera att han får betalt av sionist-judar för att klanka på muslimer istället gör att rikta uppmärksamheten mot roten av invandringsproblemet- Terrorstaten Israel som länge jobbat för expansion nere i MÖ där USA är deras krigare och Saudi bidrar med $$$ bi.a. Det är vad sionisterna vill. Han är en svensk PJW.
Det kommer komma dokumentärer snart om hur Internet infekterat av
mängder med Hasbara-troll (i grund och botten folk som får betalt för att vara pro-israel/klanka på folk som är anti-israel/avstyra diskussioner som kan leda till att Israel hamnar under strålkastsren) vissa är rena skära agenter.
EABT tillhör denna skara folk, tilltalande för så många, säger mycket bra saker men det enda han gör är att adressera
problemen precis som PJW. De adresserar aldrig att roten är Israel och deras illusion av att Gud har lovat de ett större territorium än vad Israel idag är. Israel-palestina konflikten är inte lokal, den påverkar hela världen. Inse det.
Notera även att djävuls-symboliken finns i alla hans videos. Titta även på en youtube-sensation Styxhexenhammer666, De pratar om saker som vi vanliga människor kan finna ingress. Men adresserar fortfarande enbart problemet och
satanistiska symboler kvarstår, psykopaterna som styr världen är själva satanister då kan man fråga sig om folk som EABT har skapats genom gräsrötter. Jag tror inte det. Vi människor är förblindade för hur mycket vi påverkas utav detaljer.
Det här gör judeagendan ännu smutsigare att de är så vidrigt sluga och vill infektera våra hjärnor med satanistiska budskap, framför allt den yngre generationen. De gör det i kamouflage av "coolt"
Här är PJW före och efter han sålde ut
https://youtu.be/eqRQsJXBPjY
Alex Jones innan han sålde ut:
https://youtu.be/eCmoRZNMVKo
Tittar vi på hur deras narrativ förs idag så märker man då jävla tydligt att de täcker upp för Sionist-judarna och israel. De gör inte ämnet. Det visar vilka det är som är i kontroll. Sen finns det en drös andra bebis om Trump bl a. Finns en fantastisk video i min signatur om den större agendan