Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-05, 03:47
Medlem
generalvits avatar
Varför blir man så sne och pratar om allt när man är påverkad av något? Som nu ikväll bara 7.5 mg imovane, ett glas vin och 2 öl. Jag pratar med alla möjliga personer jag inte brukar prata med, sen slår det mig, vafan håller jag på med? Det är ju pinsamt!
Citera
2014-06-05, 03:49
Medlem
Parrehs avatar
Alkohol och benzoliknande preparat brukar släppa på hämningarna "lite", man agerar alltså utan att tänka. Det du har tagit boostar också varandra. Been there, done that.
Citera
2014-06-05, 03:52
Medlem
generalvits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parreh
Alkohol och benzoliknande preparat brukar släppa på hämningarna "lite", man agerar alltså utan att tänka. Det du har tagit boostar också varandra. Been there, done that.

Jo jag vet, har några stess5or också men jag blev askalas sist jag skulle sova så nja.

Det är riktigt störande, nästa gång ska jag koppla ur internet och slänga ut telefonen efter denna kombo, då den är skön och härlig.
Citera
2014-06-05, 06:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av generalvit
Jo jag vet, har några stess5or också men jag blev askalas sist jag skulle sova så nja.

Det är riktigt störande, nästa gång ska jag koppla ur internet och slänga ut telefonen efter denna kombo, då den är skön och härlig.

Chatta med folk på flashback istället för att prata med människor du måste stå till svars för i verkliga livet. blir mycket mindre ångest.
Citera
2014-06-05, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parreh

Det är väldigt avkopplande att släppa hämningarna, men det är ju bara för stunden så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in