Tja min hund gick bort för några månader sen och jag blev så klart ledsen och deppig , så som vanligt när jag blir ledsen lr deppig så tröstar jag mig med öl, mkt öl så jag började att dricka och i början utav mitt drickande så när jag var bakis så tog jag inga återställare , låg och var bakis till jag mådde bättre och då började jag om att dricka och så höll jag på i 3 veckor sen den sista veckan var jag så nere att jag började att ta återställare vajer dag den sista veckan så var full i en hel vecka . sen på söndagen kändes det skit konstigt i ryggen på höger sida ut av ryggen och sen på vänster sida (mest på höger sida) jag var inne på min andra öl så jag slutade dricka och drack mkt vatten och gjorde kok salt som en utav mina kusiner sagt att det ska vara bra för njurarna , nästa dag så var jag skit bakis och det snurrade i huvudet och hela ryggen gjorde ont, från skulderbladen till svanskotan och jag visste inte vad det var för fel.
nästa dag kändes de fortfarande så jag började bli orolig att det var nått fel så skrev här på flashback och frågade folk om dom visste vad det var och jag fick mkt sympati för min avlidna hund och bra svar och jag löd svaren att jag skulle ta det lugnt med ölen i några veckor och en sa att han hade haft liknade symtom.jag löd som sagt rådet att ta det lugnt och det har jag gjort nu i 3 veckor, jag hade ont i njurarna i en vecka efter allt supande men det gick som tur var över .
Jag hade inte tänkt att supa direkt nu men jag tänkte på att om det skulle bli nån rolig fest senare nu på sommaren ,att vara ut och grilla med mina polare och dricka öl när det är så fint väder och varmt och skönt ute och jag tänker inte supa så där hårt igen! jag har lärt mig nått ut av allt det här .
nästa dag kändes de fortfarande så jag började bli orolig att det var nått fel så skrev här på flashback och frågade folk om dom visste vad det var och jag fick mkt sympati för min avlidna hund och bra svar och jag löd svaren att jag skulle ta det lugnt med ölen i några veckor och en sa att han hade haft liknade symtom.jag löd som sagt rådet att ta det lugnt och det har jag gjort nu i 3 veckor, jag hade ont i njurarna i en vecka efter allt supande men det gick som tur var över .
Jag hade inte tänkt att supa direkt nu men jag tänkte på att om det skulle bli nån rolig fest senare nu på sommaren ,att vara ut och grilla med mina polare och dricka öl när det är så fint väder och varmt och skönt ute och jag tänker inte supa så där hårt igen! jag har lärt mig nått ut av allt det här .