2014-06-16, 20:40
Medlem
kaysits avatar
Det är något som slagit mig det sista. Hur många utav era kunder, stammisar eller ej, är tjejer?

Självklart förstår jag att man inte kan generalisera allt för mycket, men isåfall, vad för "typ" brukar det vara?

Ber om ursäkt utifall tråd är felplacerad
Citera
2014-06-16, 20:42
Medlem
hubbe92s avatar
WT-slödderet
Citera
2014-06-16, 20:43
Medlem
kaysits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbe92
WT-slödderet

Är det verkligen så?

Jag själv är nämligen allt annat än WT själv, och tror knappast att jag är den enda.
Beror givetvis på vad man säljer förstås, det inser jag också, men har svårt att tro att det enbart skulle vara skabberier som går ut för att få sig lite götta då och då.
Senast redigerad av kaysit 2014-06-16 kl. 20:46.
Citera
2014-06-16, 20:48
Medlem
Mommejrs avatar
Då när jag sålde hade jag ett 40-50tal kunder. Ingen av dessa var kvinnor. Klart tjejer också handlar droger. Men knappast i lika stor skala som killar. Alla möjliga olika personer iaf. Vissa kriminella. Andra har studerat, vissa jobbar. Alla olika möjliga samhällsklasser iaf. Vissa högt utbildade, andra soffliggare som hoppat av första året på gymnasiet.
Citera
2014-06-16, 20:52
Medlem
hubbe92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaysit
Är det verkligen så?

Beror givetvis på vad man säljer förstås, det inser jag också, men har svårt att tro att det enbart skulle vara skabberier som går ut för att få sig lite götta då och då.
Ja, det är dom som har kontakt med kranarna. De du menar, som är vanliga folk, som inte pysslar med droger utan har någon "engångsföreteelse" för att spetsa till en krogkväll, blir alltid bjudna.
Men undantag förekommer väl.
Citera
2014-06-16, 20:57
Medlem
Asklepioss avatar
Många skulle nog bli förvånade
Det ser troligen annorlunda ut när det gäller illegala substanser.
Citera
2014-06-17, 01:40
Medlem
tjejer behöver ofta inte betala för sina droger.. dom går över till någon som har och blir bjudna.
Citera
2014-06-17, 08:54
Medlem
Detta fick mig att fundera...
Kom fram till att jag känner fler tjejer som köper droger än vad jag känner killar som köper.
Men mina tjejkompisar vet att dom aldrig behöver dölja något för mig så jag antar att killar smyger med det mer.

Dock har jag bara träffat ett 10-tal tjejer som slingar.
Citera
2014-06-17, 12:39
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 411
Detta fick mig att fundera...
Kom fram till att jag känner fler tjejer som köper droger än vad jag känner killar som köper.
Men mina tjejkompisar vet att dom aldrig behöver dölja något för mig så jag antar att killar smyger med det mer.

Dock har jag bara träffat ett 10-tal tjejer som slingar.

Skumt. Är nog nästan tvärt om i dom flesta fall. Kanske ser olika på vart i landet man bor dock. Här omkring så är det tjejerna som smyger med sitt drogbruk medans killarna är helt öppna med det och skiter i om dom blir gripna tex. Postar idiotiska "CB " updates öppet framför folk på facebook osv.
Citera
2014-06-17, 16:05
Medlem
kaysits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Skumt. Är nog nästan tvärt om i dom flesta fall. Kanske ser olika på vart i landet man bor dock. Här omkring så är det tjejerna som smyger med sitt drogbruk medans killarna är helt öppna med det och skiter i om dom blir gripna tex. Postar idiotiska "CB " updates öppet framför folk på facebook osv.

Är enig här. Blir alltid lika förvånad när någon tjej i min närhet berättar det, det är definitivt dom som är dom största döljarna.
Citera
2014-06-18, 16:44
Medlem
masterior26s avatar
Jag har haft många kvinnliga kunder men det beror också på vad jag har sålt just då.
Citera
2014-06-18, 17:02
Medlem
Min erfarenhet är att det oftast är män som köper, medan kvinnor snarare får män i sin närhet att köpa åt dem. Jag tror att bägge könen knarkar ungefär lika mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in