Tjena!
Jag sitter här och väntar på ett paket från EDIT (evryonedoesit.com), vilket skickas från UK.
Dock har jag beställt saker som kan se suspekta ut för auktoritära personer.
Varav. Digital våg, 100x zippisar, knaster (herbal tobak typ) och en billig pipa..
Jag tänkte experimentera lite med att göra egen rökmix med lagligt pulver (AB-F) för eget bruk. För att det blir så djävulskt billigt i slutändan, kanske inte det bästa för hälsan men vad ska man göra när man vill ha sina kvällspipor utan att bli ruinerad på köpet.
Hur som helst! Jag läste på gamla trådar här på FB att någon/några har fått husis efter beställt från EDIT. Dock var det från 2011, då dom kan sålt skumma grejer så som rökmixar och svampboxar från den hemsidan förut "så som jag förstod det"..
Hur tror ni oddsen ser ut för mig? Kan det bli att man åker på en husis pga av detta?
Samt, (AB-F) ska ju bli klassat snart. Vad händer om dom hittar typ 50 gubbar utspädd rökmix av denna sort hemma hos mig? Tjao man vet ju inte heller vad man kommer ha hemma i framtiden, kanske någon enstaka benso eller halv gubbe tjo.
Notera dock att själva pulvret är beställt inrikes..