Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2015-09-07, 17:45
Bannlyst
Massinvandringen från tredje världen till Italien har skapat enorma problem för det italienska folket (vilket jag skrivit om förut här på Flashback), och Renzi gör ingenting för att stoppa detta eftersom han stödjer "mångkultur"-dyngan. Att många av dessa tredje världen-vildar våldtar, misshandlar och mördar italienare bekymrar inte honom därför att han tjänar judarna, och inte italienarna.

Tycker ni att jag överdriver? Läs följande uttalande som Renzi kom med under sitt statsbesök i den rasistiska banditstaten Israel:

Italian PM: Israel Is the Nation State of the Jewish People
Citat:
In a speech to the Knesset this afternoon, Italian Prime Minister Matteo Renzi called Israel the nation-state of the Jewish people.
http://www.haaretz.com/beta/1.667229#!

Israel är alltså en judisk stat som tillhör det judiska folket, men Italien är ett mångkulturellt land som tillhör alla negrer, semiter och zigenare som bestämmer sig för att bosätta sig där. Så resonerar judarnas italienske stjärtgosse Matteo Renzi.
Citera
2015-09-07, 19:56
Medlem
KnullMarodorens avatar
Men det där är standard modus operandi för alla judar. Israel ska vara stenhårt judiskt men alla vita länder ska ta in negrer och araber tills sista vitingen är våldtagen och dödad.

Det är därför judarna fått så mycket skit genom tiderna för att de sprider pedofilism och hat mot hederliga arbetande människor.
Citera
2015-09-10, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KnullMarodoren
Men det där är standard modus operandi för alla judar. Israel ska vara stenhårt judiskt men alla vita länder ska ta in negrer och araber tills sista vitingen är våldtagen och dödad.
Ja, precis så är det. Jag har påpekat det här hyckleriet i många av mina inlägg här på Flashback, och jag har frågat judeförsvararna vad de tycker om det, men de vill aldrig svara. Låt oss nu ta en titt på den vänstervridna italienska tidningen Il Manifesto som har en mycket kritisk artikel om Renzis patetiska statsbesök i Pissrael:

http://ilmanifesto.info/renzi-pieno-...n-po-di-aiuti/

Detta är ännu ett bevis för att jag har rätt när jag säger att den icke-folkvalde judelakejen Renzi inte representerar den italienska vänstern.
Citera
2015-09-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist
Ja, precis så är det. Jag har påpekat det här hyckleriet i många av mina inlägg här på Flashback, och jag har frågat judeförsvararna vad de tycker om det, men de vill aldrig svara. Låt oss nu ta en titt på den vänstervridna italienska tidningen Il Manifesto som har en mycket kritisk artikel om Renzis patetiska statsbesök i Pissrael:

http://ilmanifesto.info/renzi-pieno-...n-po-di-aiuti/

Detta är ännu ett bevis för att jag har rätt när jag säger att den icke-folkvalde judelakejen Renzi inte representerar den italienska vänstern.
Du vill att man ska gå in på en vänstervriden tidning som kräver att man ska länka in till den?
Det är väl inget nytt att en vänstervriden blaska hatar Israel? Ska jag ta det som fakta? Jag skiter i Renzi för han tillhör vänstern,men du letar hat mot alla länder som bara nämner Israel i sin agenda. Tråden är felaktig från början,för den handlar inte om Renzi. Tråden består bara av hat mot Israel.
Så,var snäll och lämna Italien ifred? Det finns väl forum som bara fokuserar på judehat?
Citera
2015-09-15, 22:52
Bannlyst
Svartellervitt skrev:
Citat:
Du vill att man ska gå in på en vänstervriden tidning som kräver att man ska länka in till den?
Det är väl inget nytt att en vänstervriden blaska hatar Israel?
Nej, Il Manifesto "hatar" inte Israel. Artikeln som jag tog upp var väldigt välskriven och professionell, men jag ser att det blev problem med länken. Poängen med mitt inlägg var dock att Renzi inte representerar den italienska vänstern, att han är en opportunist och hycklare som sålt sig till juden för trettio silverpenningar.

Tycker du till exempel att det är normalt att en vänstervriden italiensk premiärminister har samma Mellanösternpolitik som den israeliska högern? Tycker du att det är normalt att Italiens premiärminister åker till Israel och säger att Israel är en judisk stat som tillhör det judiska folket, samtidigt som han säger till de fattiga och redan hårt prövade italienarna (folket som han påstår sig representera) att de måste välkomna horder av negrer, semiter och zigenare (som misshandlar, våldtar och mördar dem)?
Citat:
Tråden är felaktig från början,för den handlar inte om Renzi.
Jo, det gör den. Jag skrev en ganska lång presentation av Renzi i trådstarten, och när en viss användare (som var så besatt av mig att han brukade följa efter mig och dyka upp i väldigt många av mina trådar för att gräla) ifrågasatte det jag skrev så backade jag upp mina kommentarer med utdrag ur artiklar från etablerade judiska och italienska tidningar. Så vitt jag vet så finns det ingen annan tråd här på Flashback som har lika mycket information om Renzi som den här (även om det givetvis finns mycket mer som man skulle kunna ta upp).

Citat:
Tråden består bara av hat mot Israel.
Inte hat, utan obekväma fakta. Jag skrev till exempel följande om Renzis statsbesök i Israel:
Citat:
Om Renzi hade varit en någorlunda anständig person så hade han fördömt Israels avskyvärda behandling av palestinierna, och dess slavhandel med vita kvinnor. Det sistnämnda är något som de flesta aldrig hört talas om, men faktum är att judar kidnappar östeuropeiska kvinnor och för dem till Israel där de våldtas av judar varje dag, vilket man kan läsa om i min tråd Varför hör vi så lite om judisk slavhandel i den västerländska median?:

https://www.flashback.org/t2226914

Är detta ett land som borde prisas? Allvarligt talat?
Är man en ond och hatfylld "antisemit" om man tar upp detta?
Citera
2015-11-08, 23:14
Bannlyst
Enligt en undersökning som publicerades i den italienska tidningen Libero så är två av tre italienare missnöjda med den icke-folkvalde judelakejen Renzi:

http://www.liberoquotidiano.it/news/...-italiani.html

Egentligen är det vansinnigt att en tredjedel av de tillfrågade tycker att Renzi gör ett bra jobb, men majoriteten av världens befolkning är ju idioter så det förklarar väl saken.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in