Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-30, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Ngon politiskt korrekt person har sprungit till polisen och anmlt partiets flygblad: http://www.helagotland.se/NyHeTeR/?articleid=9942575
Ljligt som fan. Hur orkar man springa och polisanmla allt man ogillar?
Citera
2014-06-30, 23:12
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
SVT Debatt idag hade ett inslag om SvP. Helt utan att f frsvara sig anklagades partiet fr att ha attackerat en neger med tillmlen och begtt hets mot folkgrupp frn scenen. En polis och en Gudmundsson frskte vara nn sorts frnuft under lynchstmningen som trissades upp av sossenegern och den hetsiga juden Feiler. Det r en s jvla otckt rabiat och hatisk stmning som trissas upp i debatten nu allts, det r helt sanslst.
Hur skulle de begtt hets mot folkgrupp? Eller kanske inte r Jacobssons tal de syftar p? Fr det lyssnade jag just igenom och dr var det ingen hmf.

Inte ens nt om folk med nsta fr affrer eller ngra "siegnalera" ala Per berg och Bjrn Bjrkqvist Lite synd d siegnalerandet var sjukt roligt. BB r vl SvP:are om jag minns rtt.
Citera
2014-06-30, 23:12
Medlem
addicted2fbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Men ngra sakliga argument eller synpunkter rrande Almedalen hade du allts inte d?

Hej, som jag skrev s var det intressant att flja trden och hur den utvecklades..
Jag tyckte det framgick tydligt i mitt tidigare inlgg..
Nu ogillar jag att jag behver upprepa mig, men det kanske belyser hur adaptiva anhngarna till denna trd frmr att inbringa information.

S, jag upprepar mig icke, ls tidigare inlgg. Tack.
Citera
2014-06-30, 23:14
Medlem
harems avatar
Tnker inte sga ngot om SvP's politiska sikter alls.

Men helt serist, hade det inte gynnat partiet ngot otroligt om de la ut ngra tusen kronor p en jvla stylist under en vecka dr de kommer uppmrksammas mycket fr allmnhetens beskdan?
https://realisten.se/wp-content/uplo...%B6rsgrupp.jpg
1 av 13 personer p den bilden som representerar SvP ser ut som whitetrashens whitetrash.
Vad tnker man nr man suger p sig en jvla keps nr man representerar ett parti p "professionell" niv?
Vad tnker man nr 9 av 13 personer p bilden har rakad skalle, nr man representerar ett parti som kallas fr "nazister" eller "skinheads"?
Ska det vara s svrt att kpa en kavaj och se ngot anstndig ut? G till H&M och kp en, behver inte vara ngot speciellt direkt utan en normal jvla skjorta och kavaj, samt skippa de bla jeansen med snusmrkning p bakfickan s garanterar jag att du kommer tjna tusentals medlemmar p din medverkan i Almedalen.

S, ville bara ha det sagt.
Representerar man ett s pass kritiserat parti, d tar man fan ansvaret p sig att fixa ihop lite anstndiga jvla klder.
Citera
2014-06-30, 23:29
Medlem
DonDDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord
Och vilket tal sen!!

Fantastiskt vlskrivet!!

Nej, jag hller inte med. Dligt uppbyggt, utan konkreta lsningar och med en tjooooock offerkofta som passar bde vnster och hgerextrema.
Citera
2014-07-01, 00:06
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addicted2fb
Hej, som jag skrev s var det intressant att flja trden och hur den utvecklades..
Jag tyckte det framgick tydligt i mitt tidigare inlgg..
Nu ogillar jag att jag behver upprepa mig, men det kanske belyser hur adaptiva anhngarna till denna trd frmr att inbringa information.

S, jag upprepar mig icke, ls tidigare inlgg. Tack.

Ja, och det var inte mycket du hade att bidra med, vare sig tidigare eller nu. Men det brukar ju inte din sort ha heller.
Citera
2014-07-01, 00:49
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harem
Tnker inte sga ngot om SvP's politiska sikter alls.

Men helt serist, hade det inte gynnat partiet ngot otroligt om de la ut ngra tusen kronor p en jvla stylist under en vecka dr de kommer uppmrksammas mycket fr allmnhetens beskdan?
https://realisten.se/wp-content/uplo...%B6rsgrupp.jpg
1 av 13 personer p den bilden som representerar SvP ser ut som whitetrashens whitetrash.
Vad tnker man nr man suger p sig en jvla keps nr man representerar ett parti p "professionell" niv?
Vad tnker man nr 9 av 13 personer p bilden har rakad skalle, nr man representerar ett parti som kallas fr "nazister" eller "skinheads"?
Ska det vara s svrt att kpa en kavaj och se ngot anstndig ut? G till H&M och kp en, behver inte vara ngot speciellt direkt utan en normal jvla skjorta och kavaj, samt skippa de bla jeansen med snusmrkning p bakfickan s garanterar jag att du kommer tjna tusentals medlemmar p din medverkan i Almedalen.

S, ville bara ha det sagt.
Representerar man ett s pass kritiserat parti, d tar man fan ansvaret p sig att fixa ihop lite anstndiga jvla klder.

Jag tycker det ser ut att vara ett trevligt gng, vad en knarkliberal sosse gnller om lgger jag ogrna tid och energi p. Och snlla lilla mnniska, frsk frst att ingen vettig mnniska imponeras av WT-anvndandet. Det r ett rasistiskt uttryck som uppstod bland negerslavar i USA och ordets innebrd i staterna har ytterst lite att gra med hur uttrycket anvnds i Sverige (frmst av rena tntar p FB).
Citera
2014-07-01, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harem
Den stil du fresprkar stmmer ju perfekt in p SD och vi ser ju hur det har gtt nr man brjar kompromissar med etablisemanget och det hippa folket - Ingenting. N, jag tycker inte att vi behver ett till parti som faller fr trycket och det tilltalar nd SVP's mlgrupp mer att kra "come as you are"-stuket n att stta p sig illasittande billiga kostymer. Av bilden att dma ser det ut att vara vanliga svenskar som kommit till almedalen fr att sga stopp och det r helt rtt vg att g!
Senast redigerad av pluviale 2014-07-01 kl. 00:59.
Citera
2014-07-01, 00:57
Medlem
Losfatsoss avatar
Vet inte vad ni tycker och tnker om demokrati, men att rsta p ett parti som inte vill ha demokrati r helt galet. Skiter i deras sikter om invandrare och andra frgor. Men kom igen demokrati mste ni vilja ha, eller?
Citera
2014-07-01, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Losfatsos
Vet inte vad ni tycker och tnker om demokrati, men att rsta p ett parti som inte vill ha demokrati r helt galet. Skiter i deras sikter om invandrare och andra frgor. Men kom igen demokrati mste ni vilja ha, eller?
Nej? Vad r det som r s bra med demokratin som den ser ut idag? Vem har bestmt att just den representativa parlamentarismen r gudarnas gva till mnskligheten?
Citera
2014-07-01, 01:02
Medlem
QMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losfatsos

Varfr d?
Citera
2014-07-01, 02:34
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluviale
Den stil du fresprkar stmmer ju perfekt in p SD och vi ser ju hur det har gtt nr man brjar kompromissar med etablisemanget och det hippa folket - Ingenting. N, jag tycker inte att vi behver ett till parti som faller fr trycket och det tilltalar nd SVP's mlgrupp mer att kra "come as you are"-stuket n att stta p sig illasittande billiga kostymer. Av bilden att dma ser det ut att vara vanliga svenskar som kommit till almedalen fr att sga stopp och det r helt rtt vg att g!

Nja, hller inte med hr. Det r en sak att ha en yttre stil som signalerar professionalism och r allmnt stilig, och en helt annan att slja ut sin ideologi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in