• 1
  • 2
2014-06-28, 10:30
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicMack
100kr till bolaget, ofta 9 åbro 7.3.
50kr Rapé Portion
100-200kr till röka, Cannabis eller Spice.
Snart högkostnadsskydd till Benz, fast jag brukar köpa på gatan också. Så lägg till en 50kr där också.
Till vardagen.

Så även om inga tyngre droger är med på listan så blir det en del, 400-500 om dagen i snitt på standard skiten. På en månad runt om 15 lax. Detta är utan festande.

Fick ont i magen när jag just räknade på detta.

Trodde inte du menade per dag först , var påväg att skriva något om klart under rikssnittet först men du mena om dan alltså , Systembolaget och nikotin räkna jag inte med så får nog lägga till mellan 1000-3000/månad.
Citera
2014-06-29, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Vafan svarar ni inte för?

Du orkade vänta en kvart...

För mig varierar det kraftigt, men 1000kr på cigg, 50 kr alkohol, 600kr på röka är nog rätt genomsnitt. Men sedan munchar jag väl för kanske en röding per månad. Mitt missbruk kostar väl mellan 2-5k/månad.

Tar allt möjligt men mest RCs.

Inkomsten varierar mellan 3-45k netto, väldigt varierande vill säga. Brukar bli att man får igen mycket runt midsommar eftersom jag åker på statlig skatt ibland trots att jag inte taxerar så mycket per år.

Allt går i perioder. Tyvärr kan jag inte ta så många kunduppdrag längre till följd av div. skador så ibland ligger man bara hemma och drogar ner sig för att slippa smärtan. Vad jag jobbar med är knappast relevant...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in