2014-06-28, 19:19
Medlem
Detta sg ju onekligen vldigt spnnande ut nr det utannonserades p rets E3-mssa. Nu har det slppts.. r det ngon som har spelat det nnu?

http://www.youtube.com/watch?v=MP8q5F6dFqQ
Citera
2014-06-29, 09:13
Medlem
Japp, smtt fantastiskt. Gameplay r vl sdr, men atmosfren och handligen str verkligen p egna ben. Intressant ocks med all fakta om kriget och platserna man besker.
Citera
2014-06-29, 14:56
Medlem
golden-gooses avatar
Tnkte precis starta en trd och frga om ngon lirat det. Knns vldigt spnnande och annorlunda, lite Tintin-aktigt. Knner att det ltt kan vara vrt $15 eller vad det kostar p PSN. Hur mnga speltimmar blir det, ngon som vet?
Citera
2014-06-30, 01:33
Medlem
Pinwheels avatar
Ingen aning om speltimmar, men fan vilket underbart spel. Musiken, atmosfren och sttet storyn berttas p r fantastiskt tycker jag. Skn kontrast frn alla andra FPS-grey/brown-supersoldier-mega-explosions-spelet-dr-allting-sprngs-spel som annars brukar skildra krig.

Jag har snart klarat kapitel 2 och kommer skert sitta vaken alldeles fr lnge fr att se vad som hnder
Citera
2014-07-23, 17:50
Medlem
Tycker ni det r svrt? Jag har brjat spela det men tycker problemen r ljligt enkla n s lnge. Kommit till banan dr man har hjlp av en hund. : )
Citera
2014-09-16, 19:14
Medlem
Fantastiskt bra spel med gripande story och bra soundtrack.

Tycker ocks att det inte var srskilt klurigt i brjan, blir dock lite mer senare. Inte s att man fastnar men nog klurigt fr att stanna upp och fundera lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in