Måste ju vara kul för dom om det blir en "fight" på stan.
Allt folk står väl och glor då som om deathgamespelarna vore några psyksjuka som rymt från nått mentalsjukhus. För vuxna människor som leker krig med grönsaker är väl ändå inte så vardagligt?
Var med en gång och fick med mig ett ganska stort gäng med folk jag känner, det är jävligt skoj faktiskt och vem bryr sig om vad annat folk tycker ? Var jävligt läskigt när bara jag levde av mina polare och 2 tjejer hade ringt hem till mig och frågat om jag var hemma, mina polare sammarbetade med dom och försökte lura mig. rekommenderar starkt om du kan få med lite polare, annars kanske det inte händer så mycket.
Var med en gång och fick med mig ett ganska stort gäng med folk jag känner, det är jävligt skoj faktiskt och vem bryr sig om vad annat folk tycker ? Var jävligt läskigt när bara jag levde av mina polare och 2 tjejer hade ringt hem till mig och frågat om jag var hemma, mina polare sammarbetade med dom och försökte lura mig. rekommenderar starkt om du kan få med lite polare, annars kanske det inte händer så mycket.
Ah...deathgame. Har planerat att vara med två gånger, men har inte fått med mig tillräckligt mycket folk. Jävligt kul koncept!
Vapnen är så intressanta; man kan t.ex. skicka hem glitter i ett brunt kuvert, så har man gett någon mjältbrand...om inte annat så är det bisarrt
Du ställer en klocka och gömmer den där du vill att bomben skall sprängas. Då den ringer dödar den alla som just då är i rummet. Om den hittas innan den ringer så kan den desarmeras/stängas av.
På klockan måste det finnas information om att det är en bomb och vem som placerat ut den (namn och telefonnummer).
Oavsett om bomben desarmeras eller detonerar så måste man lämna tillbaka den till ägaren.
Om bomben är av sådan typ att den inte går att desarmera utan att den ringer (t.ex. äggklocka) så får man se till att befinna sig i ett annat rum eller att ha dykardräkt/våtdräkt på sig när den sprängs för att överleva.
Citat:
Knäckebröd = Trampmina
Tillvägagångssätt: Du placerar ut en rund knäckebrödskaka tillsammans med en lapp med namn/telefonnummer. Om offret kliver på knäckebrödet så att det går sönder sprängs han.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!