2005-08-26, 23:18
Medlem
WaRs avatar
Deathgame....
Var med två gånger, dödade inte någon och blev inte dödad .
Citera
2005-08-26, 23:20
Medlem
Aephirs avatar
haha helt sjukt, nä fan det låter som dom har riktigt kul dom där, inget för mig. men helt klart tuffa killar/tjejer som gör det där. creds till dom.
Citera
2005-08-27, 18:52
Medlem
Guybrushs avatar
Måste vara jobbigt att gå till jobbet på morgonen om nån laggt ut en massa knäckebröd utanför alla dörrar.
Citera
2005-08-28, 17:35
Medlem
Spaders avatar
Måste ju vara kul för dom om det blir en "fight" på stan.
Allt folk står väl och glor då som om deathgamespelarna vore några psyksjuka som rymt från nått mentalsjukhus. För vuxna människor som leker krig med grönsaker är väl ändå inte så vardagligt?

/Spader
Citera
2005-08-29, 01:19
Medlem
Var med en gång och fick med mig ett ganska stort gäng med folk jag känner, det är jävligt skoj faktiskt och vem bryr sig om vad annat folk tycker ? Var jävligt läskigt när bara jag levde av mina polare och 2 tjejer hade ringt hem till mig och frågat om jag var hemma, mina polare sammarbetade med dom och försökte lura mig. rekommenderar starkt om du kan få med lite polare, annars kanske det inte händer så mycket.
Citera
2005-08-29, 10:08
Medlem
dallassallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pezit
Var med en gång och fick med mig ett ganska stort gäng med folk jag känner, det är jävligt skoj faktiskt och vem bryr sig om vad annat folk tycker ? Var jävligt läskigt när bara jag levde av mina polare och 2 tjejer hade ringt hem till mig och frågat om jag var hemma, mina polare sammarbetade med dom och försökte lura mig. rekommenderar starkt om du kan få med lite polare, annars kanske det inte händer så mycket.
Ah...deathgame. Har planerat att vara med två gånger, men har inte fått med mig tillräckligt mycket folk. Jävligt kul koncept!
Vapnen är så intressanta; man kan t.ex. skicka hem glitter i ett brunt kuvert, så har man gett någon mjältbrand...om inte annat så är det bisarrt
Citera
2005-08-29, 10:15
Medlem
linuxs avatar
Det verkar ju rätt tufft det där och nya omgången börjar ju snart.
Trevligt att man får tillverka lite saker
Citat:
Fingervirkad orm = Orm
Funderar fortfarande hur dom får en kamera till ett snipergevär
Citera
2005-08-29, 12:13
Medlem
Frank Shamrocks avatar
Oj, vänta bara till kvällsblaskorna får nys om detta "Dödsspelet på Internet, så påverkar det dig!"

Verkar ju lite kul, dock är jag för gammal för att slåss med grönsaker på allmän plats.
Citera
2005-08-29, 13:56
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Oj, vänta bara till kvällsblaskorna får nys om detta "Dödsspelet på Internet, så påverkar det dig!"

Eller en Thomas Quick på rymmen joinar,då blir det riktigt spännande.
Citera
2005-08-29, 14:07
Medlem
bluebarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av contreras
Eller en Thomas Quick på rymmen joinar,då blir det riktigt spännande.
HAHAHAHAHAHAH , ja då blir det då riktigt spännande!
Citera
2005-08-29, 14:21
Moderator
impieteers avatar
Kul regler:

Citat:
Väckarklocka/Äggklocka = Tidsinställd bomb

Du ställer en klocka och gömmer den där du vill att bomben skall sprängas. Då den ringer dödar den alla som just då är i rummet. Om den hittas innan den ringer så kan den desarmeras/stängas av.

På klockan måste det finnas information om att det är en bomb och vem som placerat ut den (namn och telefonnummer).

Oavsett om bomben desarmeras eller detonerar så måste man lämna tillbaka den till ägaren.

Om bomben är av sådan typ att den inte går att desarmera utan att den ringer (t.ex. äggklocka) så får man se till att befinna sig i ett annat rum eller att ha dykardräkt/våtdräkt på sig när den sprängs för att överleva.

Citat:
Knäckebröd = Trampmina

Tillvägagångssätt: Du placerar ut en rund knäckebrödskaka tillsammans med en lapp med namn/telefonnummer. Om offret kliver på knäckebrödet så att det går sönder sprängs han.
Citera
2005-08-29, 15:37
Medlem
ztorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Om jag fortfarande gick i högstadiet så hade det kanske intresserat mig.

Nej, jag ändrar på det... vi säger mellanstadiet istället.
Krig leker man när man är barn.

/Spader
Äh, komigen nu.
Meningen med spelet är ju att man ska ha lite kul, slappna av.
Samla ihop lite kompisar, köp en våtdräckt och kom med på hall of fame
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in