2014-07-07, 07:26
Medlem
MicrograMs avatar
Häromdagen satt jag och funderade på om jag skulle prova något nytt men hade svårt att komma på något eftersom knarket var slut och pengar begränsade. Jag hittade då en gammal efedrintablett som jag löste upp med lite dextro för "ökad effekt" - men det var förstås inget som jag kände nåt på så jag gav snabbt upp idén att fortsätta experimentera...

1. Vad är det mest ovanliga ni prövat?
2. Vad är det, som ni själva anser, funkat bäst av de märkligaste rövpannorna?
3. Var det något som faktiskt fungerade, fastän Ni innan inte hade några skyhöga förväntningar?
4. Vad ska man INTE försöka sig på om man är desperat/nyfiken?
5. (Fyll på med era egna galna/roliga historier)

Tror detta kan bli en ganska rolig trådstart om det är några som tänker efter noga och många som orkar delta i diskussionerna!
Citera
2014-07-07, 13:47
Medlem
Hallonrems avatar
Jag hade hoppats att få läsa många intressanta historier, men ack så fel man kan ha... är det verkligen ingen som har rövpannat något speciellt. .?
Citera
2014-07-07, 15:08
Medlem
lectrs avatar
Jag har väl rövpannat diverse saker, men inget jag skulle kalla vidare speciellt, förutom hallucinogener kanske.

Det jag dock vill varna folk för är:
Svider det i näsan kan du ge dig fan på att det kommer svida i röven.

Tjack och piller är inte så farligt, men exempelvis Methallylescaline (MAL) och 3-MMC är tortyr.
Kan i princip bara ligga på sängen i fosterställning och vänta på att smärtan ska stilla. Riktigt obehagligt ställe att ha ont på.
Jag tar brinnande smärta i näsan framför brinnande smärta i ändtarmen alla dagar i veckan.

Första gången jag tog MAL läste jag lite om det innan och läste bland annat att det sved rejält i näsan, så jag tänkte att det då kunde vara smart med en RP för att undvika smärta.

Det var det inte.

I övrigt råder jag mina fellow rövpannare att ta det lugnt med droger i rumpan. Inte kul att få sår.
Citera
2014-07-07, 18:24
Moderator
kvm3s avatar
Centralstimulantia --> Övriga droger
/Moderator
Citera
2014-07-07, 21:06
Medlem
Bara-Robins avatar
Ett finger, modell kvinnligt.
Citera