2014-07-08, 00:58
Medlem
Caxzs avatar
Jag och några polare rökte spice, jag som inte ens röker ciggareter tänkte att det skulle bli kul. Vi rökte extremt jävla mycket. Först kände jag inte mycket, förutom att jag vart trött i ögonen, samt lite soft i skallen. Och senare på kvällen så tänkte vi att det skulle vara roligt att ladda ner ''Amnesia a machine for pigs'' och spela medans vi var vrålhöga. Sluta med att jag fick skrattpsykos när jag såg att min kompis inte ens kunde öppna en vägg. Jag skratta så länge det var galet.

Och det var inte sånt här roligt skratt, normalt sagt när man skrattar så är det ju en skön känsla i magen osv. Men när jag skrattade så kände jag mig tom och fick högt hjärttryck. Så var tvungen att gå ut och ta lite luft. Sen kom jag igen och skratta ännu mera och jag tyckte att min polare var jättelik någon som jobbade vid kassan på coop och som kollade upp varor. Hahaha gud asså. 3 dagar efter händelsen så var jag fortfarande lite bäng men det har gått över nu.

Så vad tyckte ni om min upplevelse? Var den OK? Har du någon rolig upplevelse när du rökte spice för första gången eller någon annan gång?
Citera
2014-07-08, 01:07
Medlem
Jag testade en gång för fem år sen. Var med en polare i hans lägenhet. Jag blev först jättebesviken för att jag inte fick någon effekt, men senare kom det. Det kändes från början som när man druckit en öl för mycket, men sedan blev det mycket roligare. Min kompis snubblade när han reste sig upp ur soffan, och då kom skrattattacken som du beskriver. Man tappar andan och bara vrålar. Sen kom grannen i lägenheten och klagade och då samlade vi oss så gott vi kunde, men när hon stängde dörren brast vi återigen ut i skratt åt hur kärringen såg ut, med en stickad mössa på toppen av huvudet och nattlinne. Vi låg och vred oss på golvet.

Underbar upplevelse, minst sagt.
Citera
2014-07-08, 01:11
Medlem
Det finns ju alltid lite olika skit i Spice så inte säker att alla får samma upplevelse. När jag rökte Spice så precis början på ruset började hjärtat slå fort som tusan så jag fick panik och trodde jag skulle dö, sen insåg jag att klart jag inte kommer dö och fick då vanlig hjärtrytm, och då skrattade jag ihjäl mig med mina polare åt ingenting. Det räckte med att jag bara kollade på min kompis och jag skrattade så mycket så fick knappt luft, det var sjukt kul dock. Och förutom det så kändes det som jag levde i ett dataspel med fyrkantiga gubbar, synen var liksom fyrkantig och hackig. Och när jag blundade såg jag alla möjliga konstiga mönster
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in