• 9
  • 10
2016-07-24, 08:14
Medlem
Herr Larssons avatar
Tycker synd om de "män" med såna komplex att de tror lite grooming på något vis skulle skada deras manlighet. Jag utgår till fullo att dessa s k män saknar all form av kroppshygien, duschar i axe och utöver den spritfeta buken stinker förmodligen cigaretter och bidragstagande. Alternativt ej uppnått vuxen ålder. Den genomsnittlige flashbackaren är knappast alfahanar.

En annan trimmar gärna till armhålorna vid behov, ger armarna en bättre definition och ert bättre helhetsintryck.
Citera
2016-07-24, 20:04
Medlem
Pusts avatar
Skulle aldrig falla mig in att göra det, men jag bryr mig inte så värst mycket om vad andra gör. Lite läskigt (typ narcissistiskt) kanske jag tänker att det är, men inte mer än så.
Citera
2016-07-24, 20:49
Medlem
merkis avatar
Hm, det känns som att tjejer brukar raka armhålorna, men jag vet inte. Bryr mig inte, om jag ska vara ärlig.
Citera
2016-12-21, 16:53
Medlem
elbels avatar
Luktar man mer eller mindre med rakat?
Citera
2016-12-25, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elbel
Luktar man mer eller mindre med rakat?

Jag tycker man luktar mer med rakat då det inte finns nångon luftspalt(håret) som håller lite luft i armhålan
Svetten bara rinner så att säga. Är kille
Citera
2017-07-25, 08:46
Medlem
Nu i sommar har det ju inte varit så varmt ute men dom killar man sett med linne verkar dom flesta köra orakade armhålor. Pratar då om killar mellan ung upp till typ 35
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in