Tycker synd om de "män" med såna komplex att de tror lite grooming på något vis skulle skada deras manlighet. Jag utgår till fullo att dessa s k män saknar all form av kroppshygien, duschar i axe och utöver den spritfeta buken stinker förmodligen cigaretter och bidragstagande. Alternativt ej uppnått vuxen ålder. Den genomsnittlige flashbackaren är knappast alfahanar.
En annan trimmar gärna till armhålorna vid behov, ger armarna en bättre definition och ert bättre helhetsintryck.
Skulle aldrig falla mig in att göra det, men jag bryr mig inte så värst mycket om vad andra gör. Lite läskigt (typ narcissistiskt) kanske jag tänker att det är, men inte mer än så.
Jag tycker man luktar mer med rakat då det inte finns nångon luftspalt(håret) som håller lite luft i armhålan
Svetten bara rinner så att säga. Är kille
Nu i sommar har det ju inte varit så varmt ute men dom killar man sett med linne verkar dom flesta köra orakade armhålor. Pratar då om killar mellan ung upp till typ 35
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!