Citat:
Ursprungligen postat av
Polkagrissamurajen
, Har varit på både Fun-Palast och Golden Time tidigare men inte på.Fresh Sauna Club.
Tänkte testa Fresh Sauna Club om några veckor. Någon som varit der på sistone? Status?
Jag tänkte snåla och ta spårvagnen dit. Satt evigheter på den där spårvagnen och medpassagerarna blev bara mörkare och mörkare... Väl när jag gick av så tappa jag hakan, det gick nån full medelålders tysk med en vodkaflaska i hand längs med gatan och jag tänker "faan varför har jag schweizeruret på mig och finbrillorna kommer ju bli rånad". Området är sjukt oschysst.
Lyckades ta mig 400 meter och in på stället utan att bli rånad.
99 Euro inträde och då ingår en voucher.
Omklädningsrum och faciliteter är rätt bra. Rent och hyfsat fräsht. Dåligt tryck i bastun, bastuhink och 2 stycken bastudofter finns tillhandahållet. Buffe av enklare slaget, men igår hade de även en mycket god gulasch. Ca 12 damer var på stället när jag var där och det var nog 4 herrar, 2 rumäner, en tysk och jag.
Iaf dom där rumänerna lyckades på nåt vänster välja musik så det började pumpa ut rumänsk turbofolk och det blev ju stämning där inne med massa dansande rumänskor som självklart kunde alla låtarna
Då passa jag på och snacka med en rumänska ca 20 år, minns ej namnet men hon var söt. In på ett rum nära, dålig ljudisolering så efter vi fått av oss kläderna håller hon på småsjunger med i låtarna ändå.
Så jag drar till mig henne och börjar dansa med henne och det gick hem! Naken snuskdans i några låtar följt av tyvärr mediokert sex.
Happ
Fick en cigg av henne och tog mig upp på terassen och fann en jacuzzi. När jag ska klä av mig kommer de där två galna rumänerna och säger "STOP" och jag bara "Is there problem?" "No problem just need check for sperm" följt av gapflabb från oss allihop. Tjöta lite med dom och när dom funnit porrljuset på jacuzzin kunde jag till slut bada.
Sen basta jag, gick till buffen och drog hem.
Så... Det är väl mer ett ställe dit man tar med sina vänner. Bra stämning