Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2022-02-19, 21:20
  #73
Medlem
Någon som vart I Wien på det sistone? Vad är status på de olika klubbarna?
Citera
2022-04-26, 09:52
  #74
Medlem
, Har varit på både Fun-Palast och Golden Time tidigare men inte på.Fresh Sauna Club.

Tänkte testa Fresh Sauna Club om några veckor. Någon som varit der på sistone? Status?
Citera
2022-07-05, 20:35
  #75
Medlem
HemmaRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
, Har varit på både Fun-Palast och Golden Time tidigare men inte på.Fresh Sauna Club.

Tänkte testa Fresh Sauna Club om några veckor. Någon som varit der på sistone? Status?

Hur var det?
Citera
2022-07-09, 10:31
  #76
Medlem
HemmaRambos avatar
Funpalats är ok. Men ett stort minus är att mat och dryck ingår ej. Brudar ok i ålder 25-35.
Inträde 110€ och då får man en voucher. Bankomaten i entrén är ur funktion.

Mycket dampar som försöker med båda två till rummet. Ofta är den ena av dom jättefin och den andra sådär.

Men jag gick med på det. En jättesöt rumänska 28 år som såg ut som 22 😍 och en mer standardrumänska med stenhårda sillispattar.

Den med stenhårda sillispattar var såklart bättre att knulla med så när det var dax och komma så dogga jag henne och petta sötisen.

Kostnad: Voucher + 70 euro för extra dam + 25×2 euro för sug utan kådis
Citera
2022-07-10, 19:26
  #77
Medlem
HemmaRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
, Har varit på både Fun-Palast och Golden Time tidigare men inte på.Fresh Sauna Club.

Tänkte testa Fresh Sauna Club om några veckor. Någon som varit der på sistone? Status?



Jag tänkte snåla och ta spårvagnen dit. Satt evigheter på den där spårvagnen och medpassagerarna blev bara mörkare och mörkare... Väl när jag gick av så tappa jag hakan, det gick nån full medelålders tysk med en vodkaflaska i hand längs med gatan och jag tänker "faan varför har jag schweizeruret på mig och finbrillorna kommer ju bli rånad". Området är sjukt oschysst.

Lyckades ta mig 400 meter och in på stället utan att bli rånad.
99 Euro inträde och då ingår en voucher.

Omklädningsrum och faciliteter är rätt bra. Rent och hyfsat fräsht. Dåligt tryck i bastun, bastuhink och 2 stycken bastudofter finns tillhandahållet. Buffe av enklare slaget, men igår hade de även en mycket god gulasch. Ca 12 damer var på stället när jag var där och det var nog 4 herrar, 2 rumäner, en tysk och jag.

Iaf dom där rumänerna lyckades på nåt vänster välja musik så det började pumpa ut rumänsk turbofolk och det blev ju stämning där inne med massa dansande rumänskor som självklart kunde alla låtarna

Då passa jag på och snacka med en rumänska ca 20 år, minns ej namnet men hon var söt. In på ett rum nära, dålig ljudisolering så efter vi fått av oss kläderna håller hon på småsjunger med i låtarna ändå.

Så jag drar till mig henne och börjar dansa med henne och det gick hem! Naken snuskdans i några låtar följt av tyvärr mediokert sex.

Happ

Fick en cigg av henne och tog mig upp på terassen och fann en jacuzzi. När jag ska klä av mig kommer de där två galna rumänerna och säger "STOP" och jag bara "Is there problem?" "No problem just need check for sperm" följt av gapflabb från oss allihop. Tjöta lite med dom och när dom funnit porrljuset på jacuzzin kunde jag till slut bada.

Sen basta jag, gick till buffen och drog hem.

Så... Det är väl mer ett ställe dit man tar med sina vänner. Bra stämning
Citera
2022-07-11, 08:56
  #78
Medlem
Procurors avatar
Tack för att du håller hög kvalitet på inläggen!
Hur ser åldersfördelningen ut på tjejerna? Jag brukar välja den som jag blir mest attraherad av och det kan variera i ålder men uppskattar om det finns några 18-22 för den speciella njutningen som påsättningen av en trettio år yngre tjej ger


Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
I samband med en jobbresa till Wien fick jag möjlighet att under 2 (halv)dagar besöka Fun-Palast igen. Jag har inte varit i Wien på 2 år. Sist jag var där så hade man höjt entrépriset till 90 Euro och klubben gick dåligt ekonomiskt. Få klienter och de bästa tjejerna försvann. Glest med både klienter och tjejer med andra ord. Därför tog jag en paus för mina resor till Wien.

Sedan dess ändrade man prisstrukturen. Istället för 90 Euro i inträde som inkluderande allt, gäller följande prisstruktur:
* 80 Euro i inträde men då får man en kupong som är värd en halvtimme på rummet (värde 60 Euro för klienten). Alltså är det egentliga inträdet 20 Euro. I inträdet ingår då badmantel, tofflor, 2 handdukar och tillgång till anläggningen under hela dagen. Endast vatten ingår.
* Mat och dryck kostar extra. Men restaurangavdelningen har man nu hyrt ut till en indisk firma som driver den i egen regi. Effektivisering med andra ord. En bra portion mat kostar 9-15 Euro, en läsk 4 Euro. Öl frågade jag inte om.
* Extra handdukar kostar 5 Euro för 2 stycken. Men man kan hitta oanvända handdukar i omklädningsrummen så inget man behöver betala för.
* Ett trix är att Kupongen som man får när man betalar inträdet bara är värd 50 Euro för tjejerna. Så klubben "skär emellan" 10 Euro för det första rummet.
* Annars fortfarande 60 Euro per halvtimme på rummet. Inga ändringar av priset för extras.

Jag hade under 2 halvdagar 4 sessioner. 3 perfekta och 1 usel. Men 4 HE blev det i alla fall
Kan varmt rekommendera Clarissa (Grekland) och Ella (Rumänien).
Usel : Mia (Rumänien)

Vad har då resultatet blivit jämfört med för 2 år sedan?
Genomgående positivt!!!

1) Mycket bättre kvalitet på maten
2) En dag blir vid normal konsumtion ca 40-50 Euro billigare för klienterna
3) Betydligt fler klienter (eftersom lägre inträde). Speciellt fler klienter som stannar kortare tid. Dessa kom inte tidigare då inträdet var 90 Euro.
4) Betydligt fler tjejer (ca 30-40 söndag och måndag) som kan göra bättre business än tidigare (eftersom fler klienter)

Och så en negativ aspekt:
Eftersom kupongen bara är värda 50 Euro för tjejen, så riskerar tjejer som börjar jobba tidigt på dagen att endast få sådana kuponger. De får då 10 Euro mindre betalt per halvtimme. Därför är det väldigt glest med tjejer fram till ca 15-16. Sedan dyker dyker de upp allihop.

Definitivt blir det återvändo till Wien och Fun-Palast.
Längtar tillbaka till den underbara poolen, som dessutom har bubbelfunktion.
Poolen är bäst i test av alla klubbar jag besökt.

Kostnaden inklusive mat och dryck blev 170-180 Euro per dag.

Had egentligen planerat att besöka Fun-Palast ena dagen och Fresh Sauna Club den andra, men blev så positivt överraskad att jag valde Fun-Palast båda dagar.

Fresh Sauna Club har för övrigt liknande prisstruktur där man får en "kupong" när man betalar inträdet.
Kupongsystemet och att hyra ut restaurangavdelningen kanske är framtidens melodi för FKK/Saunaklubbar?
Citera
2022-07-11, 18:19
  #79
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Procuror
Tack för att du håller hög kvalitet på inläggen!
Hur ser åldersfördelningen ut på tjejerna? Jag brukar välja den som jag blir mest attraherad av och det kan variera i ålder men uppskattar om det finns några 18-22 för den speciella njutningen som påsättningen av en trettio år yngre tjej ger

Jag har inte varit där sedan 2018-19. Mycket har hänt efter pandemin.
Men de flesta tjejerna borde vara 20-35 år på klubbarna.
Citera
2023-09-24, 14:28
  #80
Medlem
Kakmonstret44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Procuror
Tack för att du håller hög kvalitet på inläggen!
Hur ser åldersfördelningen ut på tjejerna? Jag brukar välja den som jag blir mest attraherad av och det kan variera i ålder men uppskattar om det finns några 18-22 för den speciella njutningen som påsättningen av en trettio år yngre tjej ger

Är du 52år och bor på södermalm?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback