Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-07, 00:00
Medlem
Förra året när jag satt på pendeln påväg hem från ett jobb som jag hade då satt ett par äkta skånska lantisar snett mittemot mig. De pratade om de verkligen var påväg mot rätt station, varpå jag ryckte in och sa att nästa station var Årstaberg. De hade stigit på i Stockholm City och tåget var då ståendes vid Södra Station, en rutt som går genom underjordiska tunnlar. De blev panikslagna och reste sig upp, och sade då följande på bred skånsk bonndialekt: "Fan också, vi har tagit fel tunnelbana IGEN!!!!!" Hela vagnen började då att gapskratta i kollektiv andakt. Har aldrig sett något liknande.
Citera
2020-04-06, 10:54
Bannlyst
För många år sedan kom en A-lagare, en tjej fram till mig och klädde av sig och bad mig ta henne. Svettigt
Citera
2020-04-07, 12:28
Medlem
För ett antal år sedan var det en lodis i Skåne som vann högsta vinsten på Penninglotteriet.
Fullt liv och glam på parkbänkarna när lodisarna drack den finaste konjaken.
Citera
2020-04-08, 17:48
Medlem
Mongoglads avatar
roligt vet jag inte, mest tragiska saker har jag sett.
en äldre dam som alltid var så packad att hon inte kunde gå, hon hasade sig fram på röven, och det var alltid ett blött pisspår efter henne, som efter en snigel typ.
en annan karl trampade luft så han liknade en gående cyklist.
en snubbe bodde i vårt grovsoprum ett tag, men sket i buskarna utanför av någon anledning.

en lite kul sak var iaf när jag och en äldre polare var ute och fyllkörde efter vi hämtat två flak smuggelöl och hasch, och polarn vrålar i panik att jag måste stanna, tvärpackad var han, kastade upp dörren och drog av sig brallorna och sket halvstående i vägrenen med massa bilar på vägen. kul ända tills polisen hittade oss på parkeringen när vi fått för oss att stanna i bilen och supa istället för att smita hem rappt.

en polare somnade på golvet, pissade ner sig så det blev en stor pöl.

har själv spytt min dåvarande tjej rakt i ansiktet av misstag när hon tagit tag i min hals och ruskat liv i mig när jag druckit fint hembränt i lite yngre dagar.

träffade en packad finne som gapade och skrek, iklädd någon slags vit karatedräkt, och sjöng och vrålade medan han hinkade tsprit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in