2014-08-06, 21:17
Medlem
Någon som vet om det finns en bra app som stänger ner allt som ligger och drar i bakgrunden?

Hade en app som hette optimizer eller nåt, räckte med att trycka på en knapp så stängde den allt. Behöver hur som helst tips!
Citera
2014-08-06, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mesmo
Någon som vet om det finns en bra app som stänger ner allt som ligger och drar i bakgrunden?

Hade en app som hette optimizer eller nåt, räckte med att trycka på en knapp så stängde den allt. Behöver hur som helst tips!

optimizer?
Citera
2014-08-06, 23:13
Medlem
Kanin2s avatar
Samsung S5 har en egen app på skrivbordet som heter "aktiva program" så klickar du på Stäng alla program så vips, klart. Har du kollat efter en sån? Borde ju finnas på fler än S5.
Citera
2014-08-07, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanin2
Samsung S5 har en egen app på skrivbordet som heter "aktiva program" så klickar du på Stäng alla program så vips, klart. Har du kollat efter en sån? Borde ju finnas på fler än S5.

Finns inte på s4+ märker jag dessvärre.
Citera
2014-08-07, 08:52
Medlem
Batteriet dräneras verkligen när jag tex kör enbart Spotify med släckt skärm. Har jag luren i fickan bara så går det ca 1% var tionde minut. Tacksam för hjälp
Citera
2014-08-07, 11:54
Medlem
Mr.Nesss avatar
Battery Doctor kör jag med på min HTC, fungerar alldeles utmärkt
Citera
2014-08-07, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mesmo
Finns inte på s4+ märker jag dessvärre.

Finns på vanliga S4an.

Håll ner homeknappen så du får upp alla program du har öppet (där du kan trycka stäng alla) sen nere till vänster finns det en knapp med "tårtbitar", klicka där. Sen när du är där inne klickar du på "RAM" och där kan du stänga allt!

Själv har jag en ikon på hemskärmen där jag kan klicka mig direkt in där (alltså samma ikon som kanin2 pratar om) men har inte en susning om hur jag fick dit den
Senast redigerad av TheKingOfKings 2014-08-07 kl. 12:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in