Hittar ingen egen tråd om just denna telefon, men det kanske är samma på alla Sony/Experia.
Moderator får flytta den till nått annat ställe om jag missat nått.
Frågan: Om jag är inne i telefonen nån stans, tex hos nån kontakt som jag ringt, nått mail jag läst, eller i en sms konversation, och sen trycker på hemknappen. När jag nu nästa gång går in på telefon, mail, sms så kommer jag dit jag var senast, och måste backa ett el flera hack för att komma till början.
Detta är min jobbtelefon, privat har jag en Nokia/Vindows, där kommer man alltid till samtalslistan, inkorgen el sms listan.
Hittar ingen egen tråd om just denna telefon, men det kanske är samma på alla Sony/Experia.
Moderator får flytta den till nått annat ställe om jag missat nått.
Frågan: Om jag är inne i telefonen nån stans, tex hos nån kontakt som jag ringt, nått mail jag läst, eller i en sms konversation, och sen trycker på hemknappen. När jag nu nästa gång går in på telefon, mail, sms så kommer jag dit jag var senast, och måste backa ett el flera hack för att komma till början.
Detta är min jobbtelefon, privat har jag en Nokia/Vindows, där kommer man alltid till samtalslistan, inkorgen el sms listan.
Är detta något man kan ställa in ??
Du får sluta stänga apparna med hem knappen då. Använd back knappen istället för det du gör nu minimerar bara appen
Det är ju just det jag vill slippa, allt onödigt knappande.
Annars kan du trycka på touch knappen till höger om hem knappen och stänga apparna manuellt där ifrån. Så gör jag när jag inte orkar spamma bak knappen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!