2014-08-08, 10:44
Medlem
Kan ngn rekommendera mig? Pendlar en jävla massa och är rätt fattig (student). Kan även tänka mig att köpa begagnad surfplatta..

Tanken är att jag ska kunna köra Hearthstone medan jag pendlar, hearthstone funkar på windows OS o ipads, tror inte det funkar till android än, även fast jag hört att det kommer portas till android senare i år

Så, nån prisvärd platta där man kan spela hearthstone för ~2k? Måste kunna ha 3G
Citera
2014-08-08, 10:55
Medlem
tommpaboys avatar
Efter en snabb sökning på prisjakt.se kan jag konstatera att det finns ingen surfplatta med windows 8 / ios och 3G under 2000kr. Billigaste var en HP för 2990kr. Antingen får du gå upp i pris eller köpa begagnad
Citera
2014-08-08, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tommpaboy
Efter en snabb sökning på prisjakt.se kan jag konstatera att det finns ingen surfplatta med windows 8 / ios och 3G under 2000kr. Billigaste var en HP för 2990kr. Antingen får du gå upp i pris eller köpa begagnad

Fan att dom med 3g ska vara så dyra, kan du länka den där HP du hittade för 2990 ?

Kanske blir till o dra en begagnad då, ska man köpa begagnad på ebay lr blocket tycker ni?
Citera
2014-08-08, 11:21
Medlem
morkfromorks avatar
Blocket har flera Ipad 3g under tvåtusen.
Citera
2014-08-08, 11:42
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Eller så tar du en utan och delar ut 3G via mobiltelefonen till surfplattan.
Citera
2014-08-08, 11:51
Medlem
TheShapes avatar
Ser ingen praktiskt anledning med integrerat 3G idag. Bara bökigt att hålla på med två SIM-kort, då man kan både via Android och IOS köra nätdelning.

Annars så kan du kolla Tabletkungen. Billigaste Windowsplattan där ligger på just 1999kr. Räkna dock inte precis med superkvalité, men fyller (typ) sin funktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in