• 1
  • 2
2014-09-06, 01:29
Medlem
Gnomegirls avatar
De är slapptaskade fjantar som bara vill synas.

De vill ha uppmärksamhet för sitt sunda liv och miljöengagemang och måste därför klämma sig ned i en typ av dykardräkt med färger som skulle gjort självaste John Lennon trippad bara han såg dem och köra över fotgängare på övergångsställen, hundägare på promenadstigar osv.

Allt för att öka storleken på sin miljöpenis.

MVH/Gnomegirl
Citera
2014-09-06, 01:39
Medlem
Vet inte hur man skall beskriva det, men något psykiskt fenomen handlar det helt klart om.

1 eller 2 av tio har nog seriösa orsaker att använda ändamålsenliga kläder, övriga vill nog mer ge ett falskt intryck och köper sig en image. En delmängd kan ju handla om varumärkessjukdomar, dvs något liknande tvångstankar baserade på att det omöjligen går att cykla alls om man inte lagt extrema pengar på rätt varumärken -här saknas helt verklighetsanknytning, det handlar om "måsten", inte ens falska fasader eller något annat som ändå är logiskt (vi har en sådan tjej på jobbet, sjukt varumärkesfixerad/lättindoktrinerad som ägnar mer tid åt att byta om än tiden det tar att cykla ett par kilometer hem i sitt långsamma tempo. Gissar att hennes transportkostnader vida överstiger mina bilkostnader).
Citera
2020-07-21, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
De är slapptaskade fjantar som bara vill synas.

De vill ha uppmärksamhet för sitt sunda liv och miljöengagemang och måste därför klämma sig ned i en typ av dykardräkt med färger som skulle gjort självaste John Lennon trippad bara han såg dem och köra över fotgängare på övergångsställen, hundägare på promenadstigar osv.

Allt för att öka storleken på sin miljöpenis.

MVH/Gnomegirl

Prova själv ta ditt feta arsle från din prinsessa livstil och skippa bilen för att cykla 2-4 mil enkel väg till jobbet så är du nog inte så kaxig längre.
Citera
2020-07-25, 03:14
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruno360
Prova själv ta ditt feta arsle från din prinsessa livstil och skippa bilen för att cykla 2-4 mil enkel väg till jobbet så är du nog inte så kaxig längre.

Är det din ursäkt för att plöja rakt genom folksamlingar på övergångställen så pensionärer och morsor med barnvagnar får kasta sig undan?
Cyklar du 2-4 mil enkel resa till jobbet har du något fel i skallen, men du har väl väldigt bra värden på din pulsmeter du har på armen din töntige hipster.

Jag cyklar själv typ 2-4 mil i veckan, men jag respekterar andra trafikanter både bilister, gående och andra cyklister. Jag har nämligen körkort och har lärt mig trafikvett. Och har dessutom inte låtit min spandexoverall stiga mig åt hjärnan som dessa 40+ slapptaskgubbar har.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2020-07-25, 08:39
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Är det din ursäkt för att plöja rakt genom folksamlingar på övergångställen så pensionärer och morsor med barnvagnar får kasta sig undan?
Cyklar du 2-4 mil enkel resa till jobbet har du något fel i skallen, men du har väl väldigt bra värden på din pulsmeter du har på armen din töntige hipster.

Jag cyklar själv typ 2-4 mil i veckan, men jag respekterar andra trafikanter både bilister, gående och andra cyklister. Jag har nämligen körkort och har lärt mig trafikvett. Och har dessutom inte låtit min spandexoverall stiga mig åt hjärnan som dessa 40+ slapptaskgubbar har.

MVH/Gnomegirl.

Ibland önskar man att Flashback hade en "gilla-knapp"...
Det behövs fler cyklister som du!
Jag själv är sådan som cyklist, hatar de cyklisterna du pratar om...
Citera
2020-07-25, 12:21
Medlem
Citat:

MVH/Gnomegirl.

Att det finns såna som kör som du uppger är fel. Samtidigt är ditt sett att se ner på
Människor högst olämpligt.
Främst när det gör val som gynnar både dem själva och människor i deras omgivning.
Citera
2020-07-30, 01:23
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkrok
Skulle vilja se bankmannen i full kostym piska milen till jobbet varje morgon på en redig racercykel med två cm bred sadel utan slipsnål.

Jag skulle betala pengar för det.

Mycket pengar.

Samtidigt behöver man ju inte se ut som en ärkeidiot med fula cykelbyxor.
Och den där 2 cm breda sadeln är ju som att cykla runt med en kuk i röven. Vad är den tillför liksom?
Är man inte homo vill man ju ha en rejäl ordentlig skön sadel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in