2014-09-04, 19:17
Medlem
Hej! Jag vill anvnda mer av min humorsida men brjar bli dlig p att frlita p mig sjlv nr jag ska sga ngonting roligt. Har ngra tips p roliga kommentarer som man kan sga? Beskriv grna situationen och vad fr roligt jag ska sga. Jag vill ha mer humor p min vardag med mnniskor, p jobbet till exempel.
Citera
2014-09-04, 20:03
Medlem
BottleBenders avatar
Du stller dig p nacken utan byxor i fikarummet p jobbet. Sen lter du alla stirra in ditt anus i kanske 1 minut. D fick du nog ngra att skratta.
Citera
2014-09-04, 20:06
Medlem
qups avatar
Nr: alla situationer
Vad: "vad hnder och ftter?"
Hur: p bred sknska

Kommer riva ner vansinniga garv varje gng.
Citera
2014-09-04, 22:10
Medlem
Kasta bajs p alla du ser
Citera
2014-09-05, 14:31
Medlem
Knner du ngon som r tjock s r "HEJ DITT CKLIGA FETTO HAHAHAHAHA" en hjdare som brukar lyfta stmningen bland alla andra i nrheten.
Citera
2014-09-05, 14:35
Medlem
JoonaToivios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9331111
Knner du ngon som r tjock s r "HEJ DITT CKLIGA FETTO HAHAHAHAHA" en hjdare som brukar lyfta stmningen bland alla andra i nrheten.
Nr man inte trodde att din avatar kunde bli dummare...
Citera
2014-09-05, 19:04
Medlem
Ni r ju helt kassa p skmt.
Citera
2014-09-05, 19:27
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonOfAlbania
Ni r ju helt kassa p skmt.
Hr har du en grej som en kompis till mig krde med. Kan skapa frvirring. Nr du sitter i fikarummet med ngra och det kommer in en annan medarbetare sger du till dem snabbt och lite lgt (men nd s hgt att den som kommer in hr vad du sger): Nu kommer Arne. Nu blir det problem...

OBS! Arne r bara ett exempel. Byt ut Arne mot medarbetarens namn
Citera
2014-09-05, 19:59
Medlem
Loerthas avatar
Den hr brukar jag kra med nr jag trffar nya mnniskor.

Nr vi bda strcker fram hnderna och ska presentera oss fr varandra s brukar jag blixtsnabbt mitt i rrelsen ge personen en stenhrd rfil istllet. Brukar uppskattas av de flesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in