Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2014-12-09, 02:58
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Undrar vem som knivskar hunden?
BO?
Sonen?
Granne?

Kan du inte lsa???
Det str ju i artikeln att han knivskar hunden med men tyvrr hll tydligen inte bevisningen i rtten fr att flla honom fr djurplgeri.

nnu en stackare till man som inte kan tla att hans kvinna inte vill ha honom lngre
Citat
"Den nu 47-rige mannen accepterade inte att frhllandet med den 39-riga kvinnan var slut. Han attackerade kvinnan med en kkskniv, framfr gonen p hennes son, och hon avled senare av skadorna."
http://nwt.se/karlskoga-degerfors/article1700668.ece

ndra lagen och lt livstid verkligen vara livstid! Den hr dren kommer att gra om det den dagen han slpps ut.
Citat
"Han r tidigare dmd till fngelse i fyra mnader fr misshandel av en annan kvinna. ven den gngen var det ett svartsjukegrl som urartade."
http://na.se/nyheter/karlskoga/1.272...gonen-pa-sonen
Senast redigerad av Timeout 2014-12-09 kl. 03:03.
Citera
2015-01-06, 11:48
Medlem
Quarrels avatar
NA: 47-ring verklagar livstidsdom
Citat:
47-ringen menar att han inte orsakade kvinnans dd och att han drfr ska friknnas frn morddomen.
[...]
Frhandlingen i hovrtten startar den 4 februari.
Citera
2019-11-11, 04:14
Medlem
Sparkar igng denna trd som innflyttad och utflyttad kga bor. Jag gick p komvux med denna kvinna tidigt 00 hon hade inte alla hstar hemma och hade guldgrvar beteende. Nr hon fick veta att en kille I klassen hade lite stlar efter ett arv var hon ver honom med en del frslag av snuskig karraktr. Hon visste ven att denna snubben hade en gravid flickvn samma tidpunkt. Det gav hon fan I. Pappan till dottern r oknd p pappert. Men hon nmnde att det var en media profil I lilla kga s ni fr gissa sjlva. Lokal radio, lokal tv eller lokal dj. Hon gjorde ven ett uttalande under en rast att om hennes frsta barn varit en pojk s hade hon addopterat bort. Dock var hennes frstfdda en tjej.sist jag sg henne gjorde jag min kandidat examen p kga sjukhus. Hon beskte sin mamma p ngot lderboeende p sjukan med lill-flickan. r inte frvnad det minsta av utgngen. Hon hade en frmga att stta sig sjlv I klistret med olika mn/killar. Men skulle vilja lsa FUP on nu ngon sitter p den. Mvh fd kga bor och aldrig mer. Vilken svinstia till hla
Citera
2019-11-18, 06:55
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper58
Sparkar igng denna trd som innflyttad och utflyttad kga bor. Jag gick p komvux med denna kvinna tidigt 00 hon hade inte alla hstar hemma och hade guldgrvar beteende. Nr hon fick veta att en kille I klassen hade lite stlar efter ett arv var hon ver honom med en del frslag av snuskig karraktr. Hon visste ven att denna snubben hade en gravid flickvn samma tidpunkt. Det gav hon fan I. Pappan till dottern r oknd p pappert. Men hon nmnde att det var en media profil I lilla kga s ni fr gissa sjlva. Lokal radio, lokal tv eller lokal dj. Hon gjorde ven ett uttalande under en rast att om hennes frsta barn varit en pojk s hade hon addopterat bort. Dock var hennes frstfdda en tjej.sist jag sg henne gjorde jag min kandidat examen p kga sjukhus. Hon beskte sin mamma p ngot lderboeende p sjukan med lill-flickan. r inte frvnad det minsta av utgngen. Hon hade en frmga att stta sig sjlv I klistret med olika mn/killar. Men skulle vilja lsa FUP on nu ngon sitter p den. Mvh fd kga bor och aldrig mer. Vilken svinstia till hla

(FB) Domar och frunderskningsprotokoll (FUP)

Hr hittar Du FUP omkring mordet
Citera
2024-04-02, 20:59
Medlem
SloppySecondss avatar
Backup p
rebro tingsrtt - B 4289-14
30 dagars lnk: https://easyupload.io/9jgpg6
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera