Flashback bygger pepparkakshus!
2014-10-15, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
G och lgg dig sjlv, valfusk kan ske i kommuner dr SvP har en chans att f mandat.
Sedan r det en principsak att ingen cklig antisvensk skall hindra ngon nationalist att uttrycka sig p det stt de nskar,

SvP har inte chans att f mandat i ngra kommuner. Om SvP hade haft det, d vore det en annan sak.
Citera
2014-10-16, 16:35
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Ngon som kan gra en analys av varfr speciellt mnga rstade p SvP i ml och Vaggaryd?

Vaggeryd och Jnkping tillsammans r vl typ det strsta nstet fr vitmaktspelningar. Frihetsrock arrangeras av ett gng benskallar med kopplingar till antingen SMR och SvP.
Citera
2014-10-16, 17:43
Medlem
10010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Ni tnker vl polisanmla?

Jag filmar alltid nr jag rstar fr att ha dokumentation/bevis p att jag har rstat.

Det r ngot jag rekommenderar till alla nationalister framver, jag gjorde det, nu rknades min rst in, annars hade jag dragit in den rttsliga apparaten i detta. Ls och lr. Kanske inte spelar s stor roll i slutndan men att ha bevis p haveriet i skendemokratin har man ocks ett verktyg att n ut till massan och ett stllningstagande vad menas med dagens parlamentarism, r den s giltig som den sger sig vara, att alla fr sin rst hrd.
Senast redigerad av 10010 2014-10-16 kl. 17:47.
Citera
2024-10-30, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvP-Finn
[...]
Det finns idag inga skl att tro annat n att det steg som togs i detta val r det frsta av tv steg som placerar Svenskarnas parti i Gteborgs kommunfullmktige 2018. Tillhr du en av de som rstade p oss men nnu inte engagerat dig fr partiet, s tveka inte att ansluta dig!"

Valresultatet i Gteborgs kommun:
SVP Svenskarnas parti 256 0,08% +244 +0,07 12

Kom de in i Gteborgs kommun?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in