Flashback bygger pepparkakshus!
2017-06-03, 12:02
Medlem
freeriderXIIs avatar
Gran Persson tog emot hundratusentals invandrare under sina 10 r vid makten, frre n Reinfeldt ja men nd en betydande mngd. S Reinfeldt har inte all skuld ven t.ex. Bengt Westerberg och Persson har ansvar.
Senast redigerad av freeriderXII 2017-06-03 kl. 12:06.
Citera
2017-06-04, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Mitt minne av Reinfeldt kommer att vara kluvet: objektivt sett lyckades han med det som borgerliga politiker frgves frskt s lnge, nmligen att besegra socialdemokraterna och pressa ner dem till att bli ett parti bland andra och att f en borgerlig regering omvald.

Anledningen till att borgarna vann 2010 berodde inte p att folk lskade deras politik. Det berodde p alternativet, som var Mona Sahlin. Socialdemokraterna frgjorde sig sjlv nr de tillsatte henne som partiledare, det var knappast FRs frtjnst.
Citera
2017-06-05, 06:17
Medlem
tegeltaks avatar
Den mest sverige-destruktiva statsministern vi haft?
Citera
2017-06-05, 09:04
Medlem
FruLibertass avatar
Fr tv r sedan kunde man fortfarande hitta sm fickor av beundrare hr och dr. Minns tex ngon frvirrad Facebook vn som lite stolt lade upp en bild p sig sjlv och Reinfeldt.

Idag har det frbytts mot total tystnad i Facebook men desto mer hgljutt svrande IRL.

Han r hatad av 98% av befolkningen. De enda som gillar honom r typer som Anders Lindberg och Lena Mellin.Detta knner han s klart av. Och inga toppjobb har han blivit erbjuden.

Fredrik do you feel lucky?
Senast redigerad av FruLibertas 2017-06-05 kl. 09:08.
Citera
2017-06-05, 11:01
Medlem
Bogomils avatar
Nu nr PK-retorikens vindar har vnt, frsker dom som tidigare var anhngare av "jag ppnar mitt hjrta fr import av lgavlnade"-Reinfeldt givetvis att f folk till att glmma att han ht fanns.

Men fr min del kommer jag att minnas honom som den quisling han var, som allierade sig med invasions-religionen islam.
Citera
2017-06-06, 09:55
Medlem
Repatrieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruLibertas
Fr tv r sedan kunde man fortfarande hitta sm fickor av beundrare hr och dr. Minns tex ngon frvirrad Facebook vn som lite stolt lade upp en bild p sig sjlv och Reinfeldt.

Idag har det frbytts mot total tystnad i Facebook men desto mer hgljutt svrande IRL.

Han r hatad av 98% av befolkningen. De enda som gillar honom r typer som Anders Lindberg och Lena Mellin.Detta knner han s klart av. Och inga toppjobb har han blivit erbjuden.

Fredrik do you feel lucky?
Han fr dock tydligen inga kritiska frgor alls nr han hller sina frelsningar, https://www.youtube.com/watch?list=P...&v=F2pPay_KNFE
S ngra gillar honom kanske.
Citera
2017-06-06, 10:22
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Repatriera
Han fr dock tydligen inga kritiska frgor alls nr han hller sina frelsningar, https://www.youtube.com/watch?list=P...&v=F2pPay_KNFE
S ngra gillar honom kanske.

Bokar man sig p hans frelsningar gillar man skert honom. Jag skulle inte ha ngot att frga honom om men mycket att sga honom.

Mjligen, "hur lyckades du dupera alla?"
Citera
2017-06-06, 10:23
Medlem
soligts avatar
Jag har redan glmt honom
Citera
2017-06-06, 10:33
Medlem
Ollonets avatar
Nr jag sitter p pensionrshemmet vill jag tnka tillbaka och minnas hur jag pissade p hans grav och skrattade av frtjusning.
Senast redigerad av Ollonet 2017-06-06 kl. 10:36.
Citera
2017-06-06, 11:23
Medlem
Reinfeldt r en fullblodspsykopat men det r det svenska folkets fel att de lt sig duperas av honom.

Lite hlsosam cynism hade inte skadat.

Citat:
Ursprungligen postat av soligt
Jag har redan glmt honom

Nej, det har du inte.
Citera
2017-06-06, 11:40
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Han vldtog folksjlen utan protest.
Citera
2017-06-09, 13:14
Medlem
Hjdpunkten i hans karrir mste vara bragdmatchen i Berlin, 4-4 mot Tyskland. Det r ungefr vad jag minns av karln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in