Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-06, 08:20
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MichaelDesanta
När fan tar det slut? Dessa jävla kvinnor i dagens samhälle som hela jävla tiden ska ljuga och catfisha oss att de ser bättre ut/har bättre kroppar än de verkligen har. Jag snackar inte enbart om smink utan också alla dessa jävla kläder och underkläder.

Push up BH som får brösten att se större ut, kläder som får rumpan att se större ut, kläder som får midjan att se smalare ut. Redigeringar på bilder, vinklar.

Ja, jag förstår att de gör detta/klär sig såhär för att 99.999% aldrig kommer att ha sex med personen och därav kommer tro på detta. Men vad sker när det är dags för sex och relationer?

Hur kan de tro att de kan ha en relation med en man (som inte är desperat, som värderar sig själv och inte ser sig som bajs) som respekterar sig själv?

Hur tror de att de inte ska gå åt helvete när det är dags att träffas och sedan knullas? Skämtar de eller?

För två veckor sen va ja på gymmet och såg en kvinna som va 20 år. Såna där tajta leggings, sen hade hon en slags sport bh/top på. Toppen fick det att se ut som att hon hade en byst! Jag gick fram till henne, småpratade i kanske någon minut innan jag frågade efter numret vilket hon gav mig.

Genom att använda skallen så fick jag fram hennes insta där jag ser henne i bikini, HON HAR INGEN BYST! DET ÄR SÅ JÄVLA SJUKT! Toppen fick det att se ut som att det fanns något där att ta på, något mot det större hållet också. MEN NEJ INTE ALLS! INGEN JÄVLA BYST. Det blev inget av det. Vad fan trodde hon?

Minns också en omvänd situation där jag träffade ngn på insta, bilderna såg bra ut. Timglasfigur, stor byst, smal midja, breda höfter. Hörde av mig och fick svar och blablabla vi sågs. Låt mig säga att det man såg på bilderna definitivt inte var det man fick i verkligheten. Totalt avsaknad av bröst, ingen reell rumpa, midjan var inte ens närheten av smal, lika bred som höfterna som de var smala. Bukfett, love handles. Detta var inte kvinna asså.

Vad hände? Jag exposa henne där och då. Berätta för henne att man inte ska ljuga för folk och att hon inte kommer komma långt genom att fortsätta såhär. Hon börjar babbla om misogyni ( ) jag avbryter samtalet genom att säga att hon bör skämmas och skämmas för att hon har slösat min tid.

Jag GARANTERAR att ALLA män varit med om SAMMA SAK. Men vissa bara spelar med för de e så jävla desperata och patetiska. Ingen ryggrad.

Jag har blivit så jävla bra på att se vilka som på allvar har bra kropp och vilka som ljuger både irl och på nätet.

Men varför håller de på såhär?

Förstår de inte att de aldrig kommer få en relation med en RIKTIG man på detta vis?

Är detta ni aktivt spårar och letar efter?

Är detta ni någonsin skulle acceptera från en kvinna?

Och varför är de så jävla efterblivna? Men när de är dags att snacka om män som redigerar extra breda axlar på sina foton, en lite större bicep eller har inlägg i skorna så de blir längre är det ett JÄVLA liv. Men detta är ”misogyni”? ja bryr mig nt
Är du säker på att hon inte hade gjort en bröstförstoring sedan bikinibilden då? Oftast har man ju sport-bh om man tränar (allt annat är opraktiskt) och de trycker inte alls upp tuttarna som någon jubelidiot skrev… Den trycker in brösten mot kroppen. Ingen tränar väl i push up? Var bikinibilden gammal?
Citera
2024-11-06, 08:23
Medlem
Är detta verkligen den enda tråden på detta ämne?
Citera
2024-11-06, 08:29
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Är detta verkligen den enda tråden på detta ämne?
Nej, det finns inte en enda tråd här som inte innehåller hat/missnöje/förakt mot kvinnor.
Citera
2024-11-06, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Nej, det finns inte en enda tråd här som inte innehåller hat/missnöje/förakt mot kvinnor.
Jag var lite sarkastisk.
Citera
2024-11-06, 08:58
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag var lite sarkastisk.
Det är jag också i nästan allt jag skriver här. Om man läser väldigt noga.
Citera
Idag, 04:53
Medlem
Vad har hänt med tjejer?

Hej Sverige

Provade installera Tinder för första gången bara som en rolig grej, efter ett par dagar fick man ett par likes och chatt.

Herregud jag ville rekommendera jesus och Bibeln för att få bort denna demoniska upplevelse

Är det bara jag eller har kvinnors kvalitet sjunkit på sistone? Jag snackar om näs piercing, stora mentala problem, tatueringar så att man ser ut som en pundare, väldigt tjocka med fejkade bilder eller enormt mycket smink eller filters, oftast vänster och måste påpeka det, häst älskare som visar att man dricker alkohol som en alkis i nästa bild, dålig hud etc..

Och filtret är satt från 23 till 45 desto äldre desto värre

Vad fan har hänt med er?!
Citera
Idag, 06:10
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Hej Sverige

Provade installera Tinder för första gången bara som en rolig grej, efter ett par dagar fick man ett par likes och chatt.

Herregud jag ville rekommendera jesus och Bibeln för att få bort denna demoniska upplevelse

Är det bara jag eller har kvinnors kvalitet sjunkit på sistone? Jag snackar om näs piercing, stora mentala problem, tatueringar så att man ser ut som en pundare, väldigt tjocka med fejkade bilder eller enormt mycket smink eller filters, oftast vänster och måste påpeka det, häst älskare som visar att man dricker alkohol som en alkis i nästa bild, dålig hud etc..

Och filtret är satt från 23 till 45 desto äldre desto värre

Vad fan har hänt med er?!

Snygga tjejer behöver inga appar för att fixa killar.
Citera
Idag, 06:28
Medlem
Ghastens avatar
Ja helt klart är det skräpets skräp kvar. Polaren visade vad det fanns i appen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in