• 1
  • 2
2025-01-03, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
Hej tänkte göra en ny tråd här, för jag såg att det inte fanns en sån här.

jag tänkte att vi skulle dela våra roligaste skämten vi antinge gjort för nån eller blivit prankade själva. känns lite laidback tråd. men kul om andra får vara med,

Ett av dom roligaste jag dragit var på en tjejkompis som var hemma hos mig.
Jag har ett litet konstigt intresse då jag samlar på militära prylar från svenska, tyska och amerikanska försvaret.

och av någon andledning så låg det en replika på en handgranat framme, väldigt verklig, all mekaniskt fungerar. Som hon såg. Och jag tog den där granaten i handen och berätta en massa för henne om den, hur den fungerar osv, malde på en massa i 5 minuter så jag fick henne intresserad
Så jag drog sprinten på den och sa att nu är den het, släpper jag handtaget så sprängs den.
hon blev så klart rädd och osäker och bad mig sätta tillbaka sprinten, som jag berättat att man kan..

Men istället så lossades jag snubbla, och började bolla med granaten och hon fick den i knät..
har aldrig i mitt liv sett nån skrika i panik som hon gjorde... väldigt elakt jag vet, men var inte meningen från början att det skulle hända, idén kom bara..

Hade varit roligt om de blev filmat i smyg hahha

Frågan är om det var ett prank, eller psykologisk misshandel? Elakare än ett vanligt prank var det.
Citera
2025-01-05, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbstinentKanin
Har du någon idé om vem det kan ha varit?
Nej, faktiskt inte. Det var en rejäl snackis på jobbet efteråt, men ingen erkände någonsin. Många ogillade honom så kan egentligen ha varit vem som helst.
Citera
2025-01-05, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Nej, faktiskt inte. Det var en rejäl snackis på jobbet efteråt, men ingen erkände någonsin. Många ogillade honom så kan egentligen ha varit vem som helst.
Det var inte du då ?
Citera
2025-01-05, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbstinentKanin
Det var inte du då ?
Nej, absolut inte! Jag var chef också så det hade varit synnerligen olämpligt.
Citera
2025-01-05, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Nej, absolut inte! Jag var chef också så det hade varit synnerligen olämpligt.
Hahaha, man vet aldrig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in