Flashback bygger pepparkakshus!
2014-09-21, 21:19
Medlem
Hej kra vnner! Har testat att skriva ett inlgg i ''Den stora Mafia 2 trder, men d det r ett ldre spel och inte s mnga som lirar fortfarande, s kan jag frst att jag inte har ftt ngon hjlp. Nvl. Skulle verkligen uppskatta om ngon kunde hjlpa mig idag, d jag r ledig imorgon och sugen p gibba lite mafia 2 hela natten.

Frst nr jag frsker starta spelet (via Steam) s fr jag: ''Mafia 2 Application har slutat att fungera''.

Sedan nr jag gr in p Dator > OS_Install (C > Program > Steam > 1 > steamapps > common C > Mafia > 3rd s kommer jag till ''PhysX_9.10.0513_SystemSoftware och nr jag trycker p den s kommer detta upp: The currentley intsalled version of the drivers is newer than what you are trying to install, aborting the installation. r det dehr som r sjvla problemet? Hur skall jag g tillvga?

Uppskattar verkligen svar! Fortsatt trevlig helg p er.
Citera
2014-09-21, 21:32
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0zay
Hej kra vnner! Har testat att skriva ett inlgg i ''Den stora Mafia 2 trder, men d det r ett ldre spel och inte s mnga som lirar fortfarande, s kan jag frst att jag inte har ftt ngon hjlp. Nvl. Skulle verkligen uppskatta om ngon kunde hjlpa mig idag, d jag r ledig imorgon och sugen p gibba lite mafia 2 hela natten.

Frst nr jag frsker starta spelet (via Steam) s fr jag: ''Mafia 2 Application har slutat att fungera''.

Sedan nr jag gr in p Dator > OS_Install (C > Program > Steam > 1 > steamapps > common C > Mafia > 3rd s kommer jag till ''PhysX_9.10.0513_SystemSoftware och nr jag trycker p den s kommer detta upp: The currentley intsalled version of the drivers is newer than what you are trying to install, aborting the installation. r det dehr som r sjvla problemet? Hur skall jag g tillvga?

Uppskattar verkligen svar! Fortsatt trevlig helg p er.

Detta kanske hjlper, lycka till.
http://steamcommunity.com/app/50130/...206/?l=swedish
Citera
2014-09-21, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelTrottoarkant
Detta kanske hjlper, lycka till.
http://steamcommunity.com/app/50130/...206/?l=swedish

Gjorde som han:
Citat:
I figured it out. I went to the control panel and uninstalled NIVIDIA PhysX and then ran the game. The launcher installed the latest version and now it runs fine!

Men den laddar inte ner den nya utan kommer enbart upp: Mafia 2 Application har slutat fungera blabla..
Citera
2014-09-21, 21:41
Medlem
S3ONs avatar
Oerhrt buggigt spel det dr, hade flera problem p tiden det var "populrt". buggar jag minns bst var sdana som gjorde Storyn omjlig att klara.
Citera
2014-09-21, 22:56
Medlem
Grymt, det fungerade! Tack s mycket. Enda problemet som kvarstr nu r att det r p franska.. (av ngon konstig anledning), men det borde jag nog kunna lsa sjlv.
Citera
2014-09-21, 23:30
Medlem
Mr.hehes avatar
Kan inte hjlpa dig med dina problem, men jag kan sga att spelet inte r s roligt. Ganska skn story osv, men otroligt mycket kra kra kra kra kra kra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in