Citat:
Ursprungligen postat av
Vedecci
Det enda imponerande är ju att hon ser någorlunda bra ut trots sin ålder. Alla vältränade 20, 30 och 40-åringar ser bättre ut. I dagens repris hade de en tävlande i 25-30 års åldern vid namn Ebba, och hon var betydligt behagligare att titta på. Hon hade också en gigantisk röv trots att hon var smal. Hon var alltså helt päronformad i kroppen.
Haha, jag såg det programmet för första gången igår! Min flickvän följer programmet slaviskt och har fått för sig att Rene Nyberg är bisexuell. Hon säger att så fort en kvinnlig tävlande har utseendet och kroppen med sig så sneglar Rene alltid mot röven när tillfälle ges.
Igår ville hon övertyga mig om att hon har rätt och då var det en ung tjej i grön heldress. Man såg tydligt att Rene sneglade mot röven så fort det fanns läge. Vid ett tillfälle såg man att Rene inte trodde att hon var med i kameran fast hon var det.
Nu kommer jag inte kunna sluta följa programmet bara för det. Vill se henne stirra flera gånger bara för att se om flickvännen har rätt.