2025-01-16, 20:16
Medlem
Styrkelyftares avatar
Jag tror att rimming är en sådan aktivitet som är mer upphetsande i teorin än i praktiken.

Rått, djuriskt och tabubelagt. Sådant brukar ju ändå locka, inte sant? Men när män väl befinner sig i situationen och märker att partnern kanske inte har förberett sig ordentligt så är det nog inte särskilt trevligt.
Senast redigerad av Styrkelyftare 2025-01-16 kl. 20:19.
Citera
2025-01-17, 18:34
Medlem
[Felpost
Senast redigerad av Florman 2025-01-17 kl. 18:43.
Citera
2025-01-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Det smakar inte nått bajs

Vad gör du om din tunga hamnar i röven hos någon som inte torkat sig ordentligt då? Någon som har ampullen full av avföring? Sedan vet jag inte hur bajs smakar, men att du får i dig e-colibakterier är ju självklart.
Citera
2025-01-19, 01:52
Medlem
Jag är inte stor på att käka vaken fitta eller röv. Har bara lapat rumpa på en kvinna och hon var kliniskt ren från ett medelhavsland med hygien- och renlighetsideal som är betydligt vassare än svenska (hur många av er här t ex tvättar rumpa med tvål och vatten efter att ha bajsat).

Det ska som sagt till en extremt ren kvinna som jag litar på om jag skulle göra det igen men då skulle det vara helt ok att göra då och då. Skulle dock bara trycka in dolmen i tarmen, ej tunga.

Några få damer har även lapat min röv när jag stod på alla 4. Och deras tunga och även långa hårtestar kittlade skönt kring anus och gav en mycket intim stämning så det mottages gärna av de damer som vill.
Citera
2025-01-19, 10:06
Medlem
LarssonHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vad gör du om din tunga hamnar i röven hos någon som inte torkat sig ordentligt då? Någon som har ampullen full av avföring? Sedan vet jag inte hur bajs smakar, men att du får i dig e-colibakterier är ju självklart.
Men precis som att man skulle bara direkt sära på skinkorna och sticka in tungan, man leker, känner, luktar, om det skulle lukta bajs så kan man låtabli. Sen måste jag inflika att det är jävligt ociviliserat att bara använda papper efter man bajsat, men nu lever vi i ett ociviliserat land, så man får ta seden dit man kommer...
Citera
Idag, 04:46
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Man förbereder sig precis som före vanligt analsex. Men du kanske är mest van av att ha sex med grottmänniskor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in