• 9
  • 10
2014-10-05, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Hu fan kunda han komma in bakom traktorn ?

Traktorn hll p att backa av banan och hade allts bakdelen riktad mot det hll bilarna kommer ifrn.
2014-10-05, 11:40
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringo Lam
Traktorn hll p att backa av banan och hade allts bakdelen riktad mot det hll bilarna kommer ifrn.

Det kan jag inte se p youtubklippet...
2014-10-05, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Det kan jag inte se p youtubklippet...

Nej, men det r ganska uppenbart frn bilderna man fick se efter att olyckan skett.
2014-10-05, 11:42
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Ja, allts, att det inte r vanlig plt sger sig sjlvt. Kanske borde ha skrivit "metall"; same shit different name.

Jag ber om urskt, det var inte min mening att leka besserwisser eller mrka ord jag ville bara frtydliga hur illa det kunde g om han krockade p bakdelen av hjullastaren.
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:

Beror p hur man ser det. Mara de Villotas bortgng r ju mer eller mindre en direkt fljd av hennes krasch.

Tack, men jag menade p banan, Maria de Villotas dd var naturlig, men ack s ovanligt nd att g bort s ung.En kvinnlig testfrare i formel 1 var ju hon.

http://www.expressen.se/sport/motor/...-pa-hotellrum/
Medlem
Jeremiahs avatar
Detta r ett motorforum och vldigt mnga kan inte skillnaden p en traktor och en lastmaskin/hjullastare.

Det r som att kalla en F1-bil fr rallybil.

Otck olycka, stor risk fr att utgngen r vrre n medvetsls.
Baknden p lastmaskinen r i solid gjutjrn och sitter hgt upp, har bilen gtt rakt in under maskinen tar smllen rakt ver cockpit.
2014-10-05, 11:44
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigballe21
Nu r Aftonhoran och ckelpressen eld och lgor nr en krasch intrffat, annars inget om motorsport!

Detta har sklart mycket strre nyhetsvrde n vem som vinner ett vanligt "odramatiskt" GP. Absolut inget mrkvrdigt.
2014-10-05, 11:46
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Tack, men jag menade p banan, Maria de Villotas dd var naturlig, men ack s ovanligt nd att g bort s ung.En kvinnlig testfrare i formel 1 var ju hon.

http://www.expressen.se/sport/motor/...-pa-hotellrum/
Jag trs nstan garantera att hon skulle varit vid liv idag om det inte vore fr de svra skallskadorna hon drog sig i samband med kraschen. Det var ju tmligen uppenbart att hon fick men fr livet efter smllen.
Senast redigerad av BootyLuv 2014-10-05 kl. 11:48.
2014-10-05, 11:47
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremiah
Detta r ett motorforum och vldigt mnga kan inte skillnaden p en traktor och en lastmaskin/hjullastare.

Det r som att kalla en F1-bil fr rallybil.

Otck olycka, stor risk fr att utgngen r vrre n medvetsls.
Baknden p lastmaskinen r i solid gjutjrn och sitter hgt upp, har bilen gtt rakt in under maskinen tar smllen rakt ver cockpit.

F'lt s mycket...
2014-10-05, 11:51
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Jag trs nstan garantera att hon skulle varit vid liv idag om det inte vore fr de svra skallskadorna hon drog sig i samband med kraschen. Det var ju tmligen uppenbart att hon fick men fr livet efter smllen.

Ja du har ju rtt i spekulationerna dr.
2014-10-06, 14:39
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Tvlingen r ver. 92 inlgg flyttade till (FB) F1 ssong 2014 - Marcus Ericsson klar fr Caterham (Inga streamingdiskussioner!)

*Klick!*

/Moderator
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2014-10-06 kl. 14:51.
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in