Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2015-01-31, 20:55
  #85
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Ska ni snacka hemligheter över fejjan så använd privnote.com
Citera
2015-02-02, 03:26
  #86
Medlem
Jag skulle säga att det är jävligt farligt att prata om vad som helst på facebook som man inte vill att någon annan ska veta.
Med privnote vet jag faktiskt inte, jag har använt det själv några gånger men jag har ingen aning om hur länge meddelandet sparas, länken försvinner direkt men det kan säkert lagras på något annat sätt.
Polisen har plockat fram ett meddelande från min mobiltelefon som jag hade raderat men det är inte riktigt samma sak.
Citera
2015-02-02, 03:32
  #87
Avstängd
LysergicZeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicInk
Jag skulle säga att det är jävligt farligt att prata om vad som helst på facebook som man inte vill att någon annan ska veta.
Med privnote vet jag faktiskt inte, jag har använt det själv några gånger men jag har ingen aning om hur länge meddelandet sparas, länken försvinner direkt men det kan säkert lagras på något annat sätt.
Polisen har plockat fram ett meddelande från min mobiltelefon som jag hade raderat men det är inte riktigt samma sak.

Just av denna anledningen så slutade jag använda facebook.
Polisen ser allt vad man skriver, dom ser allt vad du gör och har tillgång till allt, dom behöver inte ha din tillåtelse till något.
Men folk skiter i det ändå och säger att dom inte har någonting att dölja. Facebook är det värsta som har hänt.
Citera
2015-11-21, 20:34
  #88
Medlem
Jo snuten kan göra husis vid misstanke behöver inga papper!
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback