Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-03, 00:10
  #1
Medlem
VanDeKeizers avatar
Jag besökte CimmieHvidovrepigerne i Köpenhamn för ett tag sedan.

Denna klinik var lite speciell och skiljde sig från de vanliga i Köpenhamn.
Hvidovrepigerne har ingen telefondam och alltid bara en tjej åt gången, det finns bara ett sovrum.
Den tjejen som är på vagt är den som öppnar dörren. Känns väldigt riskfyllt för tjejen enligt mig.

Stället ligger i ett slags radhus längs en ganska trafikerad väg. Ingången är väldigt anonym och jag var tvungen att gå några varv och gå fram till dörren för att verkligen se att det var rätt.
När det är okej att ringa på sitter det en skylt som det står "ledigt" på. Är det nån annan kund där inne sätter hon upp en skylt som det står "upptaget" på.

Jag har markerat var dörren finns på denna bild.
Gå inte in i dörren precis bredvid, då kommer ni in till en herrfrisör.
Sök på Gl. Køge landevej 283B 2650 Hvidovre på googlemaps och kolla streetview.
Nu har jag besparat er mycket jobb, så nu går vi på det viktiga.

Jag ringer på och Cimmie öppnar och släpper in mig i sovrummet och frågar vad jag vill göra.
Jag säger att jag vill ha en halvtimme med henne och betalar 1000dkk.
Jag kände inte riktigt igen henne från bilderna. Hon har gått ner i vikt ganska rejält, för hon var mycket mindre/smalare än på bilderna, så 65kg stämmer inte. Åldern är kraftigt överdriven, för jag gissar på 60 år, inte 48. Lite besviken blev jag, för jag hade sett fram emot en riktigt Milf. Istället blev det en ganska sexig Gilf. Såklart kul att ha testat det också.

Hon är mycket trevlig, och kan rätt bra svenska. Hon frågar redan från början ifall jag vill kyssa och slicka henne. Jag säger att jag inte vill kyssas men gärna slicka henne.
Vi klär av oss och hon börjar runka av mig när vi står upp. Hon har ju såklart hängiga bröst och inte så tight rumpa, men åldern har väl tagit ut sin rätt.
Jag lägger mig ner och hon sätter på en kondom och börjar suga av mig.
Hyfsad duktig på deep throat. Detta är en syn som jag drömt om länge. En äldre kvinna som har min kuk i sin mun. Äntligen.

Jag säger att jag vill ha en 69:a och hon kliver över mitt ansikte medan hon har kuken i munnen.
Riktigt snygg fitta för att vara en granny. Piercad och helrakad. Hon protesterar inte när jag trycker ner hennes huvud och påtvingar en deep throat. Hon verkar erfaren såklart.

Hon kliver av och lägger sig på rygg. Jag gnider min kuk i fittskåran innan jag trycker in den och blir lätt förvånad över hur såpass tight hon är. Man kan ju tänka sig att hon skulle vara slapp.
Jag har knullat 25-åringar som känns likadant. Bra att vissa fördomar krossas.

Hon är vig som fan och jag kan trycka upp hennes ben och knulla hårt och djupt.
Hon stönar lite väl mycket vilket jag inte tänder på direkt.
En riktigt härlig syn som jag aldrig glömmer att kolla i spegeln och se när man för första gången knullar
en äldre erfaren kvinna. När hon ligger där på rygg och jag pumpar en grannyfitta med min relativt unga kuk.

Jag lägger mig på rygg och ber henne rida mig i reversed cowgirl. Hon visar återigen att hon är fullt rörlig och vig och inte säger nej till mina önskemål. Hon sätter sig på huk över min kuk och jag låter henne ta kommandot. Hon rider mig några minuter innan hon själv säger att jag ska knulla henne bakifrån. Hon svankar rätt okej och jag knullar henne ganska hårt ett tag. Vi tittar på varandra i spegeln medan jag pumpar på henne.

Vi gjorde ytterligare några ställningar innan hon återigen hamnade på rygg med benen uppvikta. Detta blev min favoritställning p.g.a att hon var så vig och man kunde se hennes snygga rakade fitta.

Jag frågade ifall jag fick spruta över hennes bröst och fick såklart det.
Det blev en rejäl sats över brösten och magen då jag sparat mig några dagar.

Vi torkar av oss och småpratar lite innan jag går ut i den friska Köpenhamnskvällen, en erfarenhet rikare.

Jag kan rekommendera henne om man gillar Gilfs, annars inte då hon är och ser mycket äldre ut än på bilderna.
Såhär i efterhand så tänder jag mer på att knulla 21-åringarna på klinikerna i Köpenhamn än de äldre.

Frågor på detta?
Citera
2014-11-06, 19:21
  #2
Medlem
Leibachs avatar
Bra recension. Detta ställe ska testas, tycker det känns bra att det är "i egen regi". Har funderat på Cimmie eller Bettina, gilfar e gött.
Citera
2014-11-12, 13:49
  #3
Medlem
dojajas avatar
Tack VanDeKeizer för ännu en härlig recenssion.

Hur tog du dig ut till stället? Är bil enklast? Såg att det finns tågstation ganska nära, men kommer man med tågen från Malmö så går dom norrut från Tårnby mot Östetport. Antar man får ta de lokala?

Mvh
Dojaja
Citera
2014-11-13, 14:12
  #4
Medlem
VanDeKeizers avatar
Jag går till de mest centrala klinikerna och åker S-tog till de i utkanterna.
Utgår oftast från Hovedbanegården. Tågen går ofta, det är smidigt och gratis (om man vill det).
Det är ju som bekant inga biljettkonduktör mer än vissa kontroller då och då. Jag har sett en kontrollant en gång på några år. Jag löser det som så att jag står i tågets mitt och pga glasväggarna mellan varje vagn så kan man se när en kontrollant närmar sig och då gå åt andra hållet och gå av vid nästa station. Såklart svårare om det är få personer på tåget.
Till Hvidovrepigerne tog jag S-tog till Friheden St och gick i 5 minuter till kliniken.
Citera
2014-11-17, 16:08
  #5
Medlem
Leibachs avatar
Jag besökte en annan milf där förra lördagen, Bettina och Cimmie har tider som ej passar mig tyvärr, så det blev Vanessa. Om man tar bilen från Sverige är det nog det ställe som är lättast att besöka i Köpenhamn då det ligger bara 2-3 min från motorvägsavfarten och längs en öppen huvudgata med fri parkering på båda sidor.

Det stod 34 som ålder på hemsidan, men även där misstänker jag en lite underdrift, rätt ålder är nog snarare 45. Men en riktigt porrig dam, kroppen var som på bilderna, kvinnligt fyllig med sjukt feta, naturliga och fasta bröst. Hon öppnade iklädd svart body, stayups, svarta stövlar, svart spetsmorgonrock och var j-ligt fräsch. Solbränd kropp och fin liten rumpa. Allmänt snygg och välvårdad.

Jag presenterade mig och hon frågade vad jag ville ha, det blev en halvtimma för 1000dkk. Hon visade in mig i rummet innanför med dubbelsäng och bordellinredning, frågade om jag var intresseret i superfransk. Jag frågade vad det var även om jag vet ungefär. Tydligen ville hon inte ha ngt extra för det utan 1000 räckte. Hon bad mig klä av mig medan hon försvann in i ett annat rum.

Jag la mig på sängen i kallingar och hon kom tillbaka efter två min. Jag reste mig upp och hon hade nu bara body och stayups. Det blev grovhångel direkt och hon verkar naturligt kåt. Hon bad mig lägga mig ner på sängen och kallingarna åkte av. Superfransk i hennes värld var tydligen djup avsugning helt utan gummi, hur gött som helst!

Sedan blev det pattknull med hennes gigantiska naturliga DD-kupor och mycket mer hångel. Nån sorts 69:an sidledes. Sedan knull i tre ställningar. Avslutning med att hon red mig riktigt bra och sexigt. Efter valiga iordningplockandet och rengörandet la hon sig brevid och ville gosa. Lite hångel och mysprat. Totalt fick jag nog 45 min för mina tusen spänn och det är ju j-ligt rpisvärt. Hon var dessutom en av de trevligaste massagedamerna jag mött i dk, de brukar iof vara väldigt trevliga.

Snabbt toa besök av mig för piss och avtvättning efter påklädning, sen blev det en riktigt tungkkyss vid dörren också.
Citera
2014-11-20, 20:58
  #6
Medlem
Leibachs avatar
Jaha, då har man satt på Cimmie också. Håller med VanDeKaizer, bilderna måste vara minst tio år gamla för hon är äldre och smalare. Måste säga hon var riktigt porrig, speciellt när hon var klädd i kjol och blus när hon öppnade. Lite milfig sekreterare med uppknäppt till bh:n och fina pattar, tatuerad å solbränd också. Kort rödfärgat hår och sexigt ansikte om man gillar mogna damer. Hon frågade om jag ville kyssas och slicka och om hon fick röra mig överallt, lite udda men hänsynsfullt ju

Riktigt tajt fitta, kåt som fan och vild med att kyssas och oralt. När vi körde 69:an stack jag in tungan i röven på henne och hon verkade gilla det. Knullade på henne duktigt i alla ställningar och avslutade med att spruta på hennes pattar och mage.

Riktigt trevlig dam och hon berättade att det är hennes ställe, de andra damerna hyr in sig av henne. Alla är där i egen regi och är lite mognare. Kan rekomenderas om man gillar milfar/gilfar, Vanessa var iof nästan sexigare.
Citera
2014-11-30, 13:34
  #7
Medlem
Leibachs avatar
Nästan stamkund nu, har precis bedökt Dina. Riktigt porrig, lång smal blond med de fetaste, fastaste silisar jag sett (kännt ).

Trevlig och snygg, såg lite äldre ut i ansiktet än 30 som det står på sidan. Men det vägdes upp av solbränna, tatueringar överallt och rakad liten fisse

Tog 30 min med superfranskt, hon sög utan, vi körde 69:an hånglade sen efter 10 min ville hon rida mig och det var sådär, hon var lite tung å klumpig. Jag la henne på rygg istället och tryckte in den hon gillade det ordentligt, blev blöt och stönade gött. Sjukt trång å skön fitta som riktigt masserade kuken. Hade bestämt mig för att spruta på patrarna, men kunde inte hålla igen för hon var så skön så jag kom i henne efter bara 2-3 min. Sen låg vi och gosade och pratade, riktigt social å trevlig tjej! Full pott.
Citera
2014-12-05, 20:55
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKeizer
Jag besökte CimmieHvidovrepigerne i Köpenhamn för ett tag sedan.

Denna klinik var lite speciell och skiljde sig från de vanliga i Köpenhamn.
Hvidovrepigerne har ingen telefondam och alltid bara en tjej åt gången, det finns bara ett sovrum.
Den tjejen som är på vagt är den som öppnar dörren. Känns väldigt riskfyllt för tjejen enligt mig.

Stället ligger i ett slags radhus längs en ganska trafikerad väg. Ingången är väldigt anonym och jag var tvungen att gå några varv och gå fram till dörren för att verkligen se att det var rätt.
När det är okej att ringa på sitter det en skylt som det står "ledigt" på. Är det nån annan kund där inne sätter hon upp en skylt som det står "upptaget" på.

Jag har markerat var dörren finns på denna bild.
Gå inte in i dörren precis bredvid, då kommer ni in till en herrfrisör.
Sök på Gl. Køge landevej 283B 2650 Hvidovre på googlemaps och kolla streetview.
Nu har jag besparat er mycket jobb, så nu går vi på det viktiga.

Jag ringer på och Cimmie öppnar och släpper in mig i sovrummet och frågar vad jag vill göra.
Jag säger att jag vill ha en halvtimme med henne och betalar 1000dkk.
Jag kände inte riktigt igen henne från bilderna. Hon har gått ner i vikt ganska rejält, för hon var mycket mindre/smalare än på bilderna, så 65kg stämmer inte. Åldern är kraftigt överdriven, för jag gissar på 60 år, inte 48. Lite besviken blev jag, för jag hade sett fram emot en riktigt Milf. Istället blev det en ganska sexig Gilf. Såklart kul att ha testat det också.

Hon är mycket trevlig, och kan rätt bra svenska. Hon frågar redan från början ifall jag vill kyssa och slicka henne. Jag säger att jag inte vill kyssas men gärna slicka henne.
Vi klär av oss och hon börjar runka av mig när vi står upp. Hon har ju såklart hängiga bröst och inte så tight rumpa, men åldern har väl tagit ut sin rätt.
Jag lägger mig ner och hon sätter på en kondom och börjar suga av mig.
Hyfsad duktig på deep throat. Detta är en syn som jag drömt om länge. En äldre kvinna som har min kuk i sin mun. Äntligen.

Jag säger att jag vill ha en 69:a och hon kliver över mitt ansikte medan hon har kuken i munnen.
Riktigt snygg fitta för att vara en granny. Piercad och helrakad. Hon protesterar inte när jag trycker ner hennes huvud och påtvingar en deep throat. Hon verkar erfaren såklart.

Hon kliver av och lägger sig på rygg. Jag gnider min kuk i fittskåran innan jag trycker in den och blir lätt förvånad över hur såpass tight hon är. Man kan ju tänka sig att hon skulle vara slapp.
Jag har knullat 25-åringar som känns likadant. Bra att vissa fördomar krossas.

Hon är vig som fan och jag kan trycka upp hennes ben och knulla hårt och djupt.
Hon stönar lite väl mycket vilket jag inte tänder på direkt.
En riktigt härlig syn som jag aldrig glömmer att kolla i spegeln och se när man för första gången knullar
en äldre erfaren kvinna. När hon ligger där på rygg och jag pumpar en grannyfitta med min relativt unga kuk.

Jag lägger mig på rygg och ber henne rida mig i reversed cowgirl. Hon visar återigen att hon är fullt rörlig och vig och inte säger nej till mina önskemål. Hon sätter sig på huk över min kuk och jag låter henne ta kommandot. Hon rider mig några minuter innan hon själv säger att jag ska knulla henne bakifrån. Hon svankar rätt okej och jag knullar henne ganska hårt ett tag. Vi tittar på varandra i spegeln medan jag pumpar på henne.

Vi gjorde ytterligare några ställningar innan hon återigen hamnade på rygg med benen uppvikta. Detta blev min favoritställning p.g.a att hon var så vig och man kunde se hennes snygga rakade fitta.

Jag frågade ifall jag fick spruta över hennes bröst och fick såklart det.
Det blev en rejäl sats över brösten och magen då jag sparat mig några dagar.

Vi torkar av oss och småpratar lite innan jag går ut i den friska Köpenhamnskvällen, en erfarenhet rikare.

Jag kan rekommendera henne om man gillar Gilfs, annars inte då hon är och ser mycket äldre ut än på bilderna.
Såhär i efterhand så tänder jag mer på att knulla 21-åringarna på klinikerna i Köpenhamn än de äldre.

Frågor på detta?
En fråga, hur fan kan du slicka en hora i Köpenhamn? Skulle aldrig ens komma på tanken, fy fan vad äckligt och då älskar jag ändå att slicka fitta, men på en hora, fy fan vad äckligt
Citera
2014-12-05, 23:08
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
En fråga, hur fan kan du slicka en hora i Köpenhamn? Skulle aldrig ens komma på tanken, fy fan vad äckligt och då älskar jag ändå att slicka fitta, men på en hora, fy fan vad äckligt
Vad är det som som gör det så äckligt?
Citera
2014-12-08, 17:15
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Vad är det som som gör det så äckligt?
Kanske antalet kukar som besökt denna grotta? Om hon dessutom kör utan skydd känns det ännu mer äckligt i min värld i varje fall. Slicka henne i analen känns bara för mycket, det gör jag gärna med min partner, men då vet jag att hon är fräsch.
Citera
2014-12-08, 19:25
  #11
Medlem
Leibachs avatar
De lär ju aldrig knulla kunder utan gummi. De gatluder som glr det sluckar man inte. Däremot suger många bordelldamer i dk utan. Och kysser ibland. Mer räligt isf...
Citera
2015-10-20, 15:36
  #12
Medlem
VanDeKeizers avatar
Tänkte besöka Rikke snart. Tycker hon verkar extremt sexig om bilderna stämmer. Nån som har nån erfarenhet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback