Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-04-25, 07:27
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Riktiga män har inte Snapchat.

(Whatsapp är rätt praktiskt dock)

Håller med! Snapchat är skit. Finns många nackdelar med
Snapchat som bara sabbar för de flesta.
Citera
2022-05-04, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ingen över 18 använder väl snapchat för att dejta ? snacka om omoget.. inte så konstigt hela dejtingkulturen är åt helvete när allt handlar om dessa värdelösa appar som mestadels små skitungar använder... suck

Kan bara hålla med. Omoget.

Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Riktiga män har inte Snapchat.

(Whatsapp är rätt praktiskt dock)

Stämmer.
En riktig man har inte snapchat. Det är för barn.
Citera
2022-05-04, 08:48
Medlem
Vem fan använder Snapchat?
Citera
2022-05-04, 09:13
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Vem fan använder Snapchat?

omogna människor tänker jag ? men främst är det yngre såklart är ju en fluga idag använder man inte den är man konstig, även som 30+.
Citera
2022-05-04, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
omogna människor tänker jag ? men främst är det yngre såklart är ju en fluga idag använder man inte den är man konstig, även som 30+.

Konstig för att man inte har snapchat?
Inte en person över 25 skulle tycka det är konstigt, om den inte är väldigt omogen.
Sen undrar jag vilka som tycker du är konstigt? Du har ju aldrig dejtat någon.

En man över 23 som har snapchat skulle jag bedöma som väldigt omogen.
Krav har man ju. Självklart vill man inte ha en omogen man, då kan man leta vidare.
Citera
2022-05-16, 18:06
Medlem
För mig har det underlättat.

Jag tror det är bra att dra tjejen från tinder till någon annan app där man snackar vidare. Då blir man nog automatiskt mer "speciell" än om man är kvar på tinder.

Dessutom är mitt största vapen en bra dickpic när konversationen väl hettat till. Då är det fribiljett till kärleksgrottan direkt.
Citera
2022-05-16, 20:51
Avstängd
Hur då, snapchat är ju som vilken annan chat-app eller är det för att det är 'inne' med just den appen? Var det inte kik som gällde nyss? eller var de whatsapp kanske?

att dejtingvärlden ser ut som den gör beror helt på sociala mediers narcissistiska utseendefixering.
Citera
2022-05-16, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig
Hur då, snapchat är ju som vilken annan chat-app eller är det för att det är 'inne' med just den appen? Var det inte kik som gällde nyss? eller var de whatsapp kanske?

att dejtingvärlden ser ut som den gör beror helt på sociala mediers narcissistiska utseendefixering.
Tycker folks åldersidéer verkar mycket märkliga. Kik och WhatsApp är det bara äckel som frågat efter.

Snapchat är väl roligare. Fast jag har inte så många så rätt dött. Vill inte skriva med killar jag inte träffar. De tråkar ut mig med selfies av ansikten som jag har noll connection med som när man är i inledningsfasen av kontakt eller träffas. Då vill jag ha snabba svar och gärna bilder ibland, på dem och även vad de gör. På resten av världens män? Nej tack. Inte dicpics, män som vill köpa mina trosor eller tror att jag har appen för att skriva efter 22.00

Åldersgrejen är snarare hur man bör skriva efter en viss ålder och uppträda. Känns som män inte fattar det. På något vis råkade jag lägga till någon jag plockat bort och känner mig taskig om jag plockar bort honom igen men pallar inte skriva med någon karl som singel utan att sitta på dejtingsidor och leta efter någon.

Det är inte utseendefixering. Däremot att få fula selfies eller män som tigger om bilder. Skiiicka bild... 🤮
Citera
2022-05-16, 21:14
Medlem
cerns avatar
Alla appar är skräp för ragga eller fixa en partner. Många falska intryck och bilder som inte stämmer överens med verkligheten. I text kan det misstolkas.

Hur gör man då?
Man har ögonkontakt med den man känner sig intresserad av, sen tar man kontakt.
Bästa känslan! Inte bara för att man kan plocka den man tycker är attraktiv utan man kan välja att vara med en som man känner att man har någonting gemensamt med.

Aldrig packad, inte för på, ha glimten i ögat men sök inte runt för mycket. Ha stark självkänsla.
Det är basic livs-skills!
Citera
2022-05-17, 03:51
Medlem
Jag tycker alltid det dör ut på snap.
Jag är ingen ivrig snapare iofs. Det är jag dock tydlig med innan men men .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in