Citat:
Ursprungligen postat av
LiteKonstig
Hur då, snapchat är ju som vilken annan chat-app eller är det för att det är 'inne' med just den appen? Var det inte kik som gällde nyss? eller var de whatsapp kanske?
att dejtingvärlden ser ut som den gör beror helt på sociala mediers narcissistiska utseendefixering.
Tycker folks åldersidéer verkar mycket märkliga. Kik och WhatsApp är det bara äckel som frågat efter.
Snapchat är väl roligare. Fast jag har inte så många så rätt dött. Vill inte skriva med killar jag inte träffar. De tråkar ut mig med selfies av ansikten som jag har noll connection med som när man är i inledningsfasen av kontakt eller träffas. Då vill jag ha snabba svar och gärna bilder ibland, på dem och även vad de gör. På resten av världens män? Nej tack. Inte dicpics, män som vill köpa mina trosor eller tror att jag har appen för att skriva efter 22.00
Åldersgrejen är snarare hur man bör skriva efter en viss ålder och uppträda. Känns som män inte fattar det. På något vis råkade jag lägga till någon jag plockat bort och känner mig taskig om jag plockar bort honom igen men pallar inte skriva med någon karl som singel utan att sitta på dejtingsidor och leta efter någon.
Det är inte utseendefixering. Däremot att få fula selfies eller män som tigger om bilder. Skiiicka bild... 🤮