Citat:
vart försvarar jag babianens svammel?
i heterorelationer är det vanligast att båda slår, om det är en relation där våld förekommer, ca 40% av allt partnervåld får män ta emot, ta reda på fakta själv, men låt oss för argumentations skull anta att du har rätt, varför förekommer våld alls i lesbiska relationer? alla vet ju att det bara är vita lågutbildade misslyckade män som slår sin partner för att känna makt.
det kan vara babianens kvinna, däremot har jag mer "bevis" på min sida eftersom jag har sett en person som kan vara babianen, du har inte sett något. dessutom är du sexist, hela dit argument vilar på att "ingen kvinna skulle säga något sådant" med andra ord måste kvinnor uppföra sig könsnormativt för att vara kvinnor i din värld
i heterorelationer är det vanligast att båda slår, om det är en relation där våld förekommer, ca 40% av allt partnervåld får män ta emot, ta reda på fakta själv, men låt oss för argumentations skull anta att du har rätt, varför förekommer våld alls i lesbiska relationer? alla vet ju att det bara är vita lågutbildade misslyckade män som slår sin partner för att känna makt.
det kan vara babianens kvinna, däremot har jag mer "bevis" på min sida eftersom jag har sett en person som kan vara babianen, du har inte sett något. dessutom är du sexist, hela dit argument vilar på att "ingen kvinna skulle säga något sådant" med andra ord måste kvinnor uppföra sig könsnormativt för att vara kvinnor i din värld
Dina argument är så korkade att klockorna stannar. Jag har aldrig förnekat att det finns våld i lesbiska relationer. Bara att det är vanligare med våld i bögrelationer.
Tror du verkligen på allvar att det bara är vita, lågutbildade män som slår sina partners? Nej du, relationsvåld förekommer i alla samhällsgrupper. Jag sa åt dig att läsa på innan du kommer med korkade motargument.
Skulle Babianen trots allt vara en kvinna, så måste hon vara en oerhört djupt störd och svårt traumatiserad kvinna. Sådana kvinnor finns det förhoppningsvis inte många av. De flesta är intagna på psykiatriska kliniker. Det är verkligen synd om dem. Hoppas de får adekvat psykiatrisk hjälp.
Själv är jag 100 % övertygad att den där stolliga apan bara har klätt ut sig och sminkat upp sig till en kvinna i sina barnsliga försök att inbilla andra att han är en kvinna. Han är för feg för att visa sitt sanna ansikte.
Eftersom du inte kan komma med några vettiga motargument, så föreslår jag att vi avslutar diskussionen här. End of discussion.