Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-24, 23:28
  #3685
Medlem
lagt någon beställning hos dem?
Citera
2019-10-25, 00:31
  #3686
Medlem
RostigHyvels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mousepack
lagt någon beställning hos dem?
Min vän har beställt ifrån dom och han fick paketet igår, bara på några arbetsdagar!
Citera
2019-10-25, 09:30
  #3687
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
Haha, driver du eller?
Varenda Båtaffär runtom i landet.

https://www.hjertmans.se/produkter/s...ng/nodsignaler

Du har inte klurat på vad tråden heter?
Citera
2019-10-27, 01:41
  #3688
Medlem
Är förvånad ingen åkt för typ grovt vapenbrott, terrobrott eller liknande när man ser detta https://www.youtube.com/watch?v=OuiR...ature=youtu.be


Visst, det är ett par stycken oh det är en gammal husvagn men ändå, dessa saker är för fan dynamit. För flerea år sedan beställde jag smällare och en av dem var den mindre cobra 6, den smällde så förbannad och man kände tryckvågen på 25 m.

Den perfekta smällaren tycker jag är nån man inte kan skada sig på och itne låter för mycket. Fan, även tigerskott är ju skadligt för hörseln och alddrig fattat folk som star och smaller nån meter ifrån.

Fäst en faktatråd om tullen och så då det är manga som undrar, jag inclusive. När jag beställde var det Inga problem iaf men det är som sagt länge sedan.
Citera
2019-10-27, 12:13
  #3689
Medlem
chimichurris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andnodden
Är förvånad ingen åkt för typ grovt vapenbrott, terrobrott eller liknande när man ser detta https://www.youtube.com/watch?v=OuiR...ature=youtu.be


Visst, det är ett par stycken oh det är en gammal husvagn men ändå, dessa saker är för fan dynamit. För flerea år sedan beställde jag smällare och en av dem var den mindre cobra 6, den smällde så förbannad och man kände tryckvågen på 25 m.

Den perfekta smällaren tycker jag är nån man inte kan skada sig på och itne låter för mycket. Fan, även tigerskott är ju skadligt för hörseln och alddrig fattat folk som star och smaller nån meter ifrån.

Fäst en faktatråd om tullen och så då det är manga som undrar, jag inclusive. När jag beställde var det Inga problem iaf men det är som sagt länge sedan.

Man kan tillverka sådana lätt själv. Men man undrar över syftet att tillverka och saluföra cobra 8. Det finns ingen legal anledning för en privatperson att ha en sådan jättesmällare. Det måste stoppas då många killar inte borde ha tillgång till sådana ting. Jag brukar inte vara förbudsivrare men i detta fall
är det nog bra om det stoppas.
Citera
2019-10-27, 13:41
  #3690
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chimichurri
Man kan tillverka sådana lätt själv. Men man undrar över syftet att tillverka och saluföra cobra 8. Det finns ingen legal anledning för en privatperson att ha en sådan jättesmällare. Det måste stoppas då många killar inte borde ha tillgång till sådana ting. Jag brukar inte vara förbudsivrare men i detta fall
är det nog bra om det stoppas.

Ja dessa spelar i en helt egen liga dessa Cobror, tycker Dum Bum upp till 5G räcker gott och väl sett till styrka för en privatperson.
Citera
2019-11-01, 16:31
  #3691
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Nu har jag bannlyst den återvändande idioten med sina snapchatbluffannonser minst tretton gånger. Jag hoppas ingen är så jävla korkad att de skickar pengar till det där stolpskottet. Pengarna kan högst troligt lika gärna skänkas till en zigenare utanför nån butik. Resultatet i mängden mottagna smällare kommer troligen bli exakt lika stor.

Och till stolpskottet vill jag framföra: Jag kommer fortsätta att nypa konto efter konto för dig. Det enda accepterade sättet att annonsera här på flashback är via annonssystemet.

/Mod
Citera
2019-11-01, 16:34
  #3692
Medlem
Finns det någon som säljer inrikes som inte är en bluff?
Vågar inte beställa utrikes.
Citera
2019-11-01, 19:13
  #3693
Medlem
RostigHyvels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plexi123
Finns det någon som säljer inrikes som inte är en bluff?
Vågar inte beställa utrikes.
Instagram sök där pyro Sverige eller nåt
Citera
2019-11-03, 13:37
  #3694
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andnodden
Är förvånad ingen åkt för typ grovt vapenbrott, terrobrott eller liknande när man ser detta https://www.youtube.com/watch?v=OuiR...ature=youtu.be


Visst, det är ett par stycken oh det är en gammal husvagn men ändå, dessa saker är för fan dynamit. För flerea år sedan beställde jag smällare och en av dem var den mindre cobra 6, den smällde så förbannad och man kände tryckvågen på 25 m.

Den perfekta smällaren tycker jag är nån man inte kan skada sig på och itne låter för mycket. Fan, även tigerskott är ju skadligt för hörseln och alddrig fattat folk som star och smaller nån meter ifrån.

.

Jag köpte lite mindre smällare för några år sedan.
Tyckte det var rogivande att åka ut och ställa sig och fjutta av dom och de smällde i klass med Ryssar och Minikina🙂

På nyår föredrar jag dock lite kraftigare. Men de är egentligen bara då.
Citera
2019-11-06, 10:49
  #3695
Medlem
Kan gröna fajerwerkibiegun.pl

Frakten tog drygt en vecka. Bra förpackat!

Pratade lite med grabbarna som styr stället, och de sa de hade tagit över en del utav bombashops/ultrashops varor som de hade kvar.

Helt okej utbud och priser.

Frakten ligger på ca 200kr
Citera
2019-11-06, 11:13
  #3696
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amplie
Kan gröna fajerwerkibiegun.pl

Frakten tog drygt en vecka. Bra förpackat!

Pratade lite med grabbarna som styr stället, och de sa de hade tagit över en del utav bombashops/ultrashops varor som de hade kvar.

Helt okej utbud och priser.

Frakten ligger på ca 200kr

Frakten är 32 € vilket är ca 350 kr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback