• 4
  • 5
2005-09-21, 14:39
Medlem
Varför var det viktigt med tröjan? Syns det på något sätt?
Citera
2005-09-21, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maskorm
Varför var det viktigt med tröjan? Syns det på något sätt?

hahahah ja det syns en helv jävla del åxå på vissa, lr vad tror du om du går upp 15 kg på 4 månader skulle det inte synas på dig?
Citera
2005-09-21, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boj
hahahah ja det syns en helv jävla del åxå på vissa, lr vad tror du om du går upp 15 kg på 4 månader skulle det inte synas på dig?

Aha, nä jag vet inte så mycket om doping
Trodde det tog lite tid. Tänkte om ådrorna stack ut lite extra eller man blev hårigare
Citera
2005-09-21, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maskorm
Aha, nä jag vet inte så mycket om doping
Trodde det tog lite tid. Tänkte om ådrorna stack ut lite extra eller man blev hårigare

aa för poängen e ju att vi ska bli så håriga som möjligt =D
Citera
2005-09-21, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boj
aa för poängen e ju att vi ska bli så håriga som möjligt =D

Haha. Jaså är det inte?
Det jag undrade över var om det fanns några bieffekter som syns. Trodde inte man biffade till sig så snabbt så andra märker.
Citera
2019-02-07, 22:08
Medlem
Hur vanligt är detta?

Flyttat nyligen från Stockholm till en mindre ort, och här ser jag att dom har anti doping policy uppsatt både i omklädningsrummet och i entrén.

Tränar på 24/7 fitness och såg aldrig något sådant på gymmen i Stockholm. Hade aldrig någon noja i sthlm heller då det är mer folk på gymmen och det var stor omsättning på personal där de flesta såg ut att vara unga studenter och inte brydde sig något nämnvärt.

Sen jag kom till denna stads fitness 24/7 gym har det alltid varit samma tjej som jobbat och väldigt petig med att racka av, ställa upp skorna på hyllan osv.

Känner mig stor jämfört med resten av medlemmerna och sticker helt klart ut, därmed börjat noja.

Står att personal vid misstanke av doping kan tillkalla polis... Är detta vanligt på mindre orter?

Har sagt upp mig på gymmet nu och tänkt köra där tills uppsägningstiden löper ut, finns en del andra gym med klart bättre utrustning, men på varje jävla hemsida står det klart och tydligt om anti doping policy.

Kommer det vara helt kört för mig när jag blir en riktig biff och tränar på en mindre ort i Sverige? Nojar jag upp mig i onödan?
Citera
2019-02-08, 10:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imitation
Hur vanligt är detta?

Flyttat nyligen från Stockholm till en mindre ort, och här ser jag att dom har anti doping policy uppsatt både i omklädningsrummet och i entrén.

Tränar på 24/7 fitness och såg aldrig något sådant på gymmen i Stockholm. Hade aldrig någon noja i sthlm heller då det är mer folk på gymmen och det var stor omsättning på personal där de flesta såg ut att vara unga studenter och inte brydde sig något nämnvärt.

Sen jag kom till denna stads fitness 24/7 gym har det alltid varit samma tjej som jobbat och väldigt petig med att racka av, ställa upp skorna på hyllan osv.

Känner mig stor jämfört med resten av medlemmerna och sticker helt klart ut, därmed börjat noja.

Står att personal vid misstanke av doping kan tillkalla polis... Är detta vanligt på mindre orter?

Har sagt upp mig på gymmet nu och tänkt köra där tills uppsägningstiden löper ut, finns en del andra gym med klart bättre utrustning, men på varje jävla hemsida står det klart och tydligt om anti doping policy.

Kommer det vara helt kört för mig när jag blir en riktig biff och tränar på en mindre ort i Sverige? Nojar jag upp mig i onödan?

Bor i en liten stad, är på de största gymmet i stan där de förövrigt tränar mkt grisar och ändå preppar många utan problem
Citera
2019-02-08, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imitation
Hur vanligt är detta?

Det skulle jag säga.

Var trevlig mot personal och sköt dig när du är på gymmet så är risken obefintligt enligt mig. Missköter man sig eller är otrevlig mot personalen så är det större riska att man råka ut för dopingkontroll då de vill bli av med dig.

Att alla har anti-doping policy beror nog på att polisen och kommunen har kört en så satsning. Personalen har kanske fått en eftermiddag med föreläsning om doping, efter en vecka så har de glömt bort det.
Citera
2019-02-08, 14:37
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baconeater
Hej undrade om era gym kör med doping tester. Har lästa att många gym gör det, och är det någon som har åkt dit?

Väldigt ovanligt, men det förekommer.
Citera
2019-02-08, 15:07
Medlem
Aldrig varit med om. Vet att de har kollat kort och dyl, men inga tester.
Citera
2019-02-08, 18:19
Medlem
Citat:
Bor i en liten stad, är på de största gymmet i stan där de förövrigt tränar mkt grisar och ändå preppar många utan problem

Ok, låter betryggande.

Citat:
Det skulle jag säga.

Var trevlig mot personal och sköt dig när du är på gymmet så är risken obefintligt enligt mig. Missköter man sig eller är otrevlig mot personalen så är det större riska att man råka ut för dopingkontroll då de vill bli av med dig.

Att alla har anti-doping policy beror nog på att polisen och kommunen har kört en så satsning. Personalen har kanske fått en eftermiddag med föreläsning om doping, efter en vecka så har de glömt bort det.

Självklart. Finns ingen anledning att vara otrevlig, och som du säger lär det bara ge personal extra motivation till att sätta dit en. Nu brukar jag alltid racka av efter mig, var bara lite lat en gång gällande liggande benpressen och blev direkt tillsagd på ett trevligt sätt.

Kan ju vara så att det är bara är formellt korrekt att visa att man är emot, samt avskräcka folk från att använda sig av doping, så tänkte bara kolla med er här på forumet om ni har några erfarenheter kring om det förekommer rent praktiskt att personal tillkallar polis.

Citat:
Väldigt ovanligt, men det förekommer.

Har du varit med om det personligen eller bara hört att det förekommer?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in