Citat:
Bor i en liten stad, är på de största gymmet i stan där de förövrigt tränar mkt grisar och ändå preppar många utan problem
Ok, låter betryggande.
Citat:
Det skulle jag säga.
Var trevlig mot personal och sköt dig när du är på gymmet så är risken obefintligt enligt mig. Missköter man sig eller är otrevlig mot personalen så är det större riska att man råka ut för dopingkontroll då de vill bli av med dig.
Att alla har anti-doping policy beror nog på att polisen och kommunen har kört en så satsning. Personalen har kanske fått en eftermiddag med föreläsning om doping, efter en vecka så har de glömt bort det.
Självklart. Finns ingen anledning att vara otrevlig, och som du säger lär det bara ge personal extra motivation till att sätta dit en. Nu brukar jag alltid racka av efter mig, var bara lite lat en gång gällande liggande benpressen och blev direkt tillsagd på ett trevligt sätt.
Kan ju vara så att det är bara är formellt korrekt att visa att man är emot, samt avskräcka folk från att använda sig av doping, så tänkte bara kolla med er här på forumet om ni har några erfarenheter kring om det förekommer rent praktiskt att personal tillkallar polis.
Citat:
Väldigt ovanligt, men det förekommer.
Har du varit med om det personligen eller bara hört att det förekommer?