2024-11-29, 16:57
Medlem
Han blev påkommen av säkerhetskameror i måndags 25-11-2024 för att ha snott en jacka under sin praktik. Jackan tillhörde en stor artist som kommer vara med i melodifestivalen. Ingen anmälan har gjorts tror jag men fick sin praktik avslutad hos skivbolaget och skolan blev informerad om händelsen.
Citera
2025-02-18, 12:16
Medlem
Jag arbetar på skivbolaget och så vitt jag vet stals ingen jacka då den aldrig lämnade lokalen, däremot användes den till en privat fotografering. Den här tråden är baserad på grejer denna grabb gjort i tonåren, eftersom han inte varit verksam som reporter på flera år är det dags att begrava tråden och lämna honom ifred.
Citera
2025-02-18, 12:18
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aliskydd
Jag arbetar på skivbolaget och så vitt jag vet stals ingen jacka då den aldrig lämnade lokalen, däremot användes den till en privat fotografering. Den här tråden är baserad på grejer denna grabb gjort i tonåren, eftersom han inte varit verksam som reporter på flera år är det dags att begrava tråden och lämna honom ifred.

Nej det tycker jag inte, tvärtom verkar han var nån att hålla ögonen på lite kontinuerligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in