Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Stort för Fredrik helt klart, men en del av mig kan ändå inte låta bli att känna att det hade varit starkare om de grävt fram en riktig Dylan-nörd, en okänd snubbe, kanske lite äldre och som faktiskt var med "från början" med Dylan.
Kanske, skulle dock aldrig hänt då det är ute efter är "views", dessutom så är ju Fredrik en riktig Dylan nörd.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Jag missunnar inte Fredrik detta men han lever ju inte direkt ett vanligt liv, att träffa superkändisar är ju vardag för honom lixom. Mycket får mer, är känslan.
Visst, sånt är livet, men som sagt, hellre Fredrik än Sigge. Fredrik känns ändå som det rätta valet, sympatisk person till skillnad från socioipatvibbarna jag får av Sigge. Dessutom så har väl hans bror råd att köpa en privat spelning av vem som helst och ge bort i julklapp..
Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Sen kan jag känna att det är lite bittert att han inte körde iaf EN av sina egna låtar. Han har skrivit några av världshistoriens mest välkända låtar och så kör han ett par covers. Känns lite som att snubbla på mållinjen. Hade han kört en klassisk Dylan-låt hade nog tårarna varit ett faktum hos Fredrik!
Ja, kanske, tror Fredrik var hur nöjd som helst iaf. Inte vilka covers som helst; covers framförda av Dylan! Dylan har alltid framfört covers och egna tolkningar av andras material så inte direkt konstigt.