Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2014-12-15, 19:28
Medlem
ha ha "sound check" nej du Pierre Hellqvist och sonic, avundsjukan och jante lyser lång väg och viljan att ta ner Fredriks upplevelse... Grattis till Fredrik det var han verkligen värd! Känslosamt att se videon, tvivlar starkt på att jag skulle känt samma sak om det hade varit Sigge som suttit där och sett självgod ut..
Senast redigerad av retro1234 2014-12-15 kl. 19:42.
Citera
2014-12-15, 21:30
Medlem
mrtowlies avatar
Stort för Fredrik helt klart, men en del av mig kan ändå inte låta bli att känna att det hade varit starkare om de grävt fram en riktig Dylan-nörd, en okänd snubbe, kanske lite äldre och som faktiskt var med "från början" med Dylan.

Jag missunnar inte Fredrik detta men han lever ju inte direkt ett vanligt liv, att träffa superkändisar är ju vardag för honom lixom. Mycket får mer, är känslan.

Sen kan jag känna att det är lite bittert att han inte körde iaf EN av sina egna låtar. Han har skrivit några av världshistoriens mest välkända låtar och så kör han ett par covers. Känns lite som att snubbla på mållinjen. Hade han kört en klassisk Dylan-låt hade nog tårarna varit ett faktum hos Fredrik!
Senast redigerad av mrtowlie 2014-12-15 kl. 21:35.
Citera
2014-12-16, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Stort för Fredrik helt klart, men en del av mig kan ändå inte låta bli att känna att det hade varit starkare om de grävt fram en riktig Dylan-nörd, en okänd snubbe, kanske lite äldre och som faktiskt var med "från början" med Dylan.
Kanske, skulle dock aldrig hänt då det är ute efter är "views", dessutom så är ju Fredrik en riktig Dylan nörd.
Citat:
Jag missunnar inte Fredrik detta men han lever ju inte direkt ett vanligt liv, att träffa superkändisar är ju vardag för honom lixom. Mycket får mer, är känslan.
Visst, sånt är livet, men som sagt, hellre Fredrik än Sigge. Fredrik känns ändå som det rätta valet, sympatisk person till skillnad från socioipatvibbarna jag får av Sigge. Dessutom så har väl hans bror råd att köpa en privat spelning av vem som helst och ge bort i julklapp..

Citat:
Sen kan jag känna att det är lite bittert att han inte körde iaf EN av sina egna låtar. Han har skrivit några av världshistoriens mest välkända låtar och så kör han ett par covers. Känns lite som att snubbla på mållinjen. Hade han kört en klassisk Dylan-låt hade nog tårarna varit ett faktum hos Fredrik!
Ja, kanske, tror Fredrik var hur nöjd som helst iaf. Inte vilka covers som helst; covers framförda av Dylan! Dylan har alltid framfört covers och egna tolkningar av andras material så inte direkt konstigt.
Senast redigerad av retro1234 2014-12-16 kl. 18:18.
Citera
2014-12-16, 18:30
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dagsmeja
Funderade på en grej. Fredrik säger ju att alla kameror stod på stativ. Ändå var det ju en kamera som zomade in honom där han satt. Var den kameran fjärrstyrd då på något sätt eller hade han sagt innan vilket stol han skulle sätta sig på så att de kunde rikta kameran dit?

Du får det som att det vore nått speciellt med fjärstyrda kameror?
Citera
2014-12-17, 10:51
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retro1234
Kanske, skulle dock aldrig hänt då det är ute efter är "views", dessutom så är ju Fredrik en riktig Dylan nörd.
Visst, sånt är livet, men som sagt, hellre Fredrik än Sigge.

Håller iofs med om det, Fredrik är nog det perfekta valet både ur view-synpunkt och som Dylan-nörd.

Det där med att Sigge missade chansen pga ett missat samtal tar jag med en nypa salt, precis som med allt annat de säger i sin marknadsföringska...förlåt, podcast.
Citera
2016-01-30, 00:03
Bannlyst
bump.

någon som vet om det finns en tråd om vad programmet egentligen handlade om?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in