Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-01-16, 00:25
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAG-Padova1982
Det släpps ganska få warm-up biljetter. De allra flesta har regular. Armin van Buuren kör ett warm-up set mellan 20-21 för de som är ute i tid med biljettköpet.

aha i see, jaja 35k besökare så alla kan ju inte ha vip

Ingen som kan berätta hur ni ska ta er smidigast dit? TS?? hUR TAR du dig dit?
Citera
2015-01-26, 20:57
  #14
Medlem
Kan man chilla och köpa biljetter veckan innan eller brukar det sälja slut?

Vad tror ni om lsd på asot eller är det mdma som gäller?
__________________
Senast redigerad av repos111 2015-01-26 kl. 20:59.
Citera
2015-01-31, 12:47
  #15
Medlem
FysikElskarNs avatar
Bokat! Varit asotfan sen gymnasiet för typ tio år sen men aldrig sett Armin live, men om tre veckor är det alltså äntligen dags! Dessutom i klubbandets förlovade land där jag heller aldrig varit, ska bli kul att se holländarna leverera

Till postaren ovan är väl mdma näst intill obligatoriskt, frågan är om du ska candyflippa eller som jag försöka fixa lite kvalitetskola att inleda kvällen med innan man droppar framåt midnatt. Blir säkert grymt oavsett (=

Smidigaste resan är väl att flyga till Amsterdam och sedan ta tåget till Utrecht. Själv kommer jag till huvudstaden runt lunch på lördagen och åker hem söndag eftermiddag, så planen och förhoppningen är att hinna spendera åtminstone några timmar i Amsterdam båda dagarna.
Citera
2015-01-31, 17:43
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FysikElskarN
Bokat! Varit asotfan sen gymnasiet för typ tio år sen men aldrig sett Armin live, men om tre veckor är det alltså äntligen dags! Dessutom i klubbandets förlovade land där jag heller aldrig varit, ska bli kul att se holländarna leverera

Till postaren ovan är väl mdma näst intill obligatoriskt, frågan är om du ska candyflippa eller som jag försöka fixa lite kvalitetskola att inleda kvällen med innan man droppar framåt midnatt. Blir säkert grymt oavsett (=

Smidigaste resan är väl att flyga till Amsterdam och sedan ta tåget till Utrecht. Själv kommer jag till huvudstaden runt lunch på lördagen och åker hem söndag eftermiddag, så planen och förhoppningen är att hinna spendera åtminstone några timmar i Amsterdam båda dagarna.

Då får det bli mdma. Har aldrig dragit på något stort event i holland men har hört att det är riktigt bra kundservice där så förhoppningsvis lyckas du styra kvalitetskola.

Fan då taggar vi till lite! Inte långt kvar nu
Citera
2015-02-02, 15:47
  #17
Medlem
latahundens avatar
Någon som vet vart man kan köpa biljetter till utsålda luminosity dagen innan? Den på panama
Citera
2015-02-09, 22:14
  #18
Medlem
Popademoss avatar
Undrar desamma! kommer ner på fred, kola är ju ett måste!
Citera
2015-02-10, 11:33
  #19
Medlem
drar dit ensam, någon FBare som vill mötas upp?

blir mdma här med, detta kmr att bli
Citera
2015-03-20, 00:33
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okbet5
drar dit ensam, någon FBare som vill mötas upp?

blir mdma här med, detta kmr att bli

mötte du upp några?? Eller v du där ensam. Hur va de!!
Citera
2015-04-19, 10:45
  #21
Medlem
Mulignans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
21:a februari hålls ASOT #700 i Jaarbeurs Utrecht, absolut det största Trance eventet i världen! 35.000 människor ifrån världens alla hörn samlas årligen i Nederländerna för en kväll i total trans. Armin Van buuren fyrfaldig vinnare i DJ top 100mag och över 10år i top3 måste vara den mest dedikerade DJ genom åren...
Ser att TS - skitifittabaknull blivit avstängd. Skriver i hopp om att hen ser detta och kan kontakta mig via PM, med ev nyskapat konto.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback