2014-12-03, 12:47
Medlem
SmokeOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyckle
Ulla Andersson: Hemska rasistiska hgerparti som Sverigedemokraterna, tack!" s avslutade hon sitt anfrande och Bjrn Sder tittar p henne och fnyser och skrattar fr sig sjlv. Ngon annan som sg detta?
Denna budgetdebatt r ju under all kritik

Spolade tillbaka och tittade, men Sder varken skrattar eller fnyser nr hon avslutar sitt anfrande.
Citera
2014-12-03, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Spolade tillbaka och tittade, men Sder varken skrattar eller fnyser nr hon avslutar sitt anfrande.

Det gr han visst, lite diskret fr sig sjlv. Spola du tillbaka igen
Citera
2014-12-03, 12:54
Medlem
SmokeOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyckle
Det gr han visst, lite diskret fr sig sjlv. Spola du tillbaka igen

Ulla Anderssons anfrande slutar 12:40:00. Jag hr varken en fnysning eller skratt frn Sders sida. Sjlv satt jag dock och skrattade t Ulla. En riktig grtskdis.

http://www.svt.se/nyheter/live/direk...ed-om-budgeten
Citera
2014-12-03, 12:55
Medlem
Busstations avatar
r det inte lite underligt att det nstan alltid r s mycket tomma stolar i riksdagen? Borde det inte vara mnga som r intresserade att komma ner en dag som denna?
Citera
2014-12-03, 12:56
Medlem
Antivalents avatar
Regeringspartierna tillsammans med V pratar inte s mycket med SD, mest OM SD med allianspartierna. Frtroendet fr vnsterpartierna gr i botten och nu kritiseras alliansen fr att vara omoraliska.

Alliansen verkar vackla, fr mig r frtroendet lgre n ngonsin fr de bl. Med andra ord kommer SD att ka markant. 20%+ ?
Citera
2014-12-03, 12:56
Medlem
SmokeOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
r det inte lite underligt att det nstan alltid r s mycket tomma stolar i riksdagen? Borde det inte vara mnga som r intresserade att komma ner en dag som denna?

Alla kommer vl sen nr det r dags att rsta? Hller med om att det r nonchalant att inte vara dr frn start, om inte annat s fr att visa std fr sina respektive partikamrater. Handlar ocks om att snda signaler om att demokratin r viktig.
Citera
2014-12-03, 12:59
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Alla kommer vl sen nr det r dags att rsta? Hller med om att det r nonchalant att inte vara dr frn start, om inte annat s fr att visa std fr sina respektive partikamrater. Handlar ocks om att snda signaler om att demokratin r viktig.

Instmmer.

De brukar vl slingra sig med att de har TV:n pslagen p deras riksdagsrum men det blir ju inte samma sak...
Citera
2014-12-03, 13:06
Medlem
Jag tycker dock att det r nonchalant av Alliansen att inte kunna svara p frgan angende statsministerkandidaturen. Frgan har trots allt kommit upp vid ett tiotal tillfllen.
Senast redigerad av TuManHand 2014-12-03 kl. 13:21.
Citera
2014-12-03, 13:07
Medlem
mastejags avatar
Visar vl ocks hur merparten av politiker ser p sitt mbete...ganska ointresserade och undviker jobb i s hg utstrckning som mjligt.

Bara de hvar in sina pengar varje mnad r de njda.
Citera
2014-12-03, 13:07
Medlem
SmokeOns avatar
Haha, Emil Kllstrm sneglar ner p Anderssons brst om och om igen nr hon tittar bort! Men det r ocks mnga kvinnliga riksdagspolitiker som sneglar lika mycket p honom. Batra brukar bli bra mjuk i blicken nr han pratar (minns speciellt nr Alliansen hll presskonferens och presenterade sin budget). Bara jag som ser judiska drag i hans ansikte?
Citera
2014-12-03, 13:09
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuManHand
Jag tycker dock att det r nonchalant av regeringen att inte kunna svara p frgan angende statsministerkandidaturen. Frgan har trots allt kommit upp vid ett tiotal tillfllen.

Du menar nog oppositionen. Regeringen har en statsminister redan.

Citat:
Ursprungligen postat av mastejag
Visar vl ocks hur merparten av politiker ser p sitt mbete...ganska ointresserade och undviker jobb i s hg utstrckning som mjligt.

Bara de hvar in sina pengar varje mnad r de njda.

De kan nog jobba utan att sitta i kammaren ska du se.
Citera
2014-12-03, 13:11
Medlem
Citat:
Bara jag som ser judiska drag i hans ansikte?

*suck* Detta eviga jude-snack som alltid mste komma upp i politiktrdar...
-So what? Vem bryr sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in