Lnar denna trd och med risk fr att lta ytlig s frlt mig men jag undrar om ngon har ett tips p vart man kan festa och mjligtvis stta p kndisar? Ska till London i februari och tnkte vl prova lite vart annat som man hinner med under lng weekend men skulle vara schysst och se om man kunde komma in p ngot sdant stlle. Och ja just det allmnt stllen dr det hnger folk i ldrarna 20-35 skulle jag grna ta emot tips p eftersom att jag inte har lust att f 40+are springandes efter mig hela kvllen vilket hnder nr jag gr ut i Stockholm
Vill du se kandisar sa skulle jag satsa pa Chiltern Firehouse, LouLou's eller The Box. Inget av dem vidare latt att komma in pa som tursist dock.
Har googlat runt lite efter klubbar men vnder mig till er hr istllet..
Klubb/bar som spelar skn hiphop/soul/jazz uppskattas!
Sen vore det sjvlklart roligt med ngot rave i en industrilokal ngonstans
Jag var p Press i helgen och dr tyckte jag att det spelades skn hiphop. Hittar du ngra promoters som jobbar p klubben s fr du gratis intrde och obegrnsat med drinkar hela kvllen.
Jag kan dessvrre inte gra en bedmning av klubben d den hga promillehalten i blodet under kvllen gr att jag inte minns s mycket. Mnga tjejer minns jag att det var i alla fall - minst nittio procent.
Jag var p Press i helgen och dr tyckte jag att det spelades skn hiphop. Hittar du ngra promoters som jobbar p klubben s fr du gratis intrde och obegrnsat med drinkar hela kvllen.
Jag kan dessvrre inte gra en bedmning av klubben d den hga promillehalten i blodet under kvllen gr att jag inte minns s mycket. Mnga tjejer minns jag att det var i alla fall - minst nittio procent.
Lter trevligt! Haha inga problem, ska kolla upp denna klubb Vad menar du med promoters?
Lter trevligt! Haha inga problem, ska kolla upp denna klubb Vad menar du med promoters?
Det r mnniskor som jobbar fr en klubb. Deras arbetsuppgifter gr ut p att f fler folk till klubbarna genom att marknadsfra klubben p internet och dylikt. I utbyte fr gsterna oftast gratis intrde och gratis drinkar.
G med i gruppen LondonSvenskar p Facebook om du vill hitta promoters.
Det r mnniskor som jobbar fr en klubb. Deras arbetsuppgifter gr ut p att f fler folk till klubbarna genom att marknadsfra klubben p internet och dylikt. I utbyte fr gsterna oftast gratis intrde och gratis drinkar.
G med i gruppen LondonSvenskar p Facebook om du vill hitta promoters.
Aha ok d hnger jag med! Tackar fr tipset ska kika p den gruppen
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!