Citat:
Förvisso, men det är tillräckligt många svenska kvinnor som väljer muslimska män för att det ska påverka tillgången till kvinnor för svenska män.
Muslimernas kvinnor hålls inte otillgängliga enbart genom att familjen begränsar deras friheter. En mycket stor faktor är könsfördelningen bland migranter som anländer till Sverige. Muslimerna tillser att deras kvinnor tillfaller det enga folkets män, genom att kvinnorna får stanna kvar i hemlandet, samtidigt som männen beger sig till Europa i jakt på vita kvinnor.
Det hade varit bättre ifall dom muslimska männen hade återförenats med sina kvinnor i hemländerna.
Vad tycker egentligen dom muslimska kvinnorna om att dom har övergetts av män som tycker att vita kvinnor är mer önskvärda?
Vad jag kan se, så handlar det om att svenska män söker sig till kvinnor från Sydostasien. Det är inte så lyckat, eftersom det skapar obalans mellan könen i Sydostasien. Sydostasiatiska män får betala priset för att Sverige har tagit emot en stor mängd manliga muslimer. Det är inte rättvist. Det är bättre att återställa balansen genom att dom muslimska männen återvandrar till sina hemländer.
Muslimernas kvinnor hålls inte otillgängliga enbart genom att familjen begränsar deras friheter. En mycket stor faktor är könsfördelningen bland migranter som anländer till Sverige. Muslimerna tillser att deras kvinnor tillfaller det enga folkets män, genom att kvinnorna får stanna kvar i hemlandet, samtidigt som männen beger sig till Europa i jakt på vita kvinnor.
Det hade varit bättre ifall dom muslimska männen hade återförenats med sina kvinnor i hemländerna.
Vad tycker egentligen dom muslimska kvinnorna om att dom har övergetts av män som tycker att vita kvinnor är mer önskvärda?
Vad jag kan se, så handlar det om att svenska män söker sig till kvinnor från Sydostasien. Det är inte så lyckat, eftersom det skapar obalans mellan könen i Sydostasien. Sydostasiatiska män får betala priset för att Sverige har tagit emot en stor mängd manliga muslimer. Det är inte rättvist. Det är bättre att återställa balansen genom att dom muslimska männen återvandrar till sina hemländer.
Jag är Sverigedemokrat och tycker inte heller att vi skall ha dessa bidragsmigranter i Sverige, men jag håller inte med om att de skulle "ta" alla svenska kvinnor. Dessa kvinnor kanske inte har lyckats få ett förhållande med svenska män. Liksom männen som tar hit thailändskor inte har lyckats få förhållanden med svenska kvinnor. Det beror inte på en "brist" av personer av motsatt kön utan kanske snarare på höga, orimliga?, krav från svenska män och kvinnor? I båda fallen så är det inte att det är få män eller kvinnor utan de individerna kan eller vill inte få en svensk partner. I ställer för ensamhet så väljer de en utländsk partner. Eller så kan de svenska männen få en mer attraktiv, yngre, kvinna från Asien som är mer undergivna för att de är i en beroendesituation till mannen. Jag har talat med män som har thailändska fruar och de säger aldrig att de har det för att de svenska kvinnorna är upptagna utan de tycker svenska kvinnor är dåliga. Något liknande kan det kanske vara för svenska kvinnor som är med muslimska asylinvandrare (Men jag vet inte för jag har inte talat med någon av dem), de kan få en mer attraktiv man som kanske är mer traditionell och manlig. Och i en beroendesituation för hon är den med mer status och pengar i förhållandet.